Gå til innhold

Bare meg som har vondt i magen tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er rett og slett helt håpløs... Er superoppblåst, og det er skikkelig vondt. Det stikker og er konstant ubehagelig nede i bekkenet også, noe som ikke blir bedre av all lufta... Er ikke ligamentsmerter heller, for det er konstant, og har vært slik helt siden el! Bør jeg sjekke med legen? Er bare 4+4 i dag, så jeg frykter jo at dette ikke går veien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har magen min også vært, de første ukene var skikkelig ille, var steinhard i magen og full av luft! kjøpte minifom tabletter på apoteket mot luftsmerter, og jammen ble de nesten borte, anbefales!! mye som skjer nedi der nå, så tror ikke du skal bekymre deg. hadde en mislykka grav/exu/sa i uke 5 eller 6 i sommer, men da var det så ille med smerter nedentil i tillegg til luftsm. at jeg knapt greidde å reise meg.. ubehag i bekkenet følger med for min del.

Skrevet

jeg har også vondt innimellom! men helt annerledes enn mens-smertene:) sikkert ok! hehe

Skrevet

Jeg har også vondt nederst i magen. Var på første legetime i dag, og fikk beskjed om at det er helt normalt :-)

Skrevet

jeg hadde "mens smerter" og andre smerter i ca 2 uker. de var ikke konstante men kom og gikk. men er helt normalt siden livmoren jobber og utvider seg :)

Skrevet

Hei! jeg er ny her og jeg dytter litt her.. er veldig oppblåst og det ser ut som eg er tre mnd på vei når det er på sitt verste. hehe..

og mye liv og røre i livmoren.. strekker og sikker! men ikke vondt, bare føler det er litt stramt der. :)

Skrevet

Vel, ikke gøy at flere har det slik, men godt å ikke være alene :) det er jo mye som skjer der nede også, og for meg som er kvalm hjelper det kanskje ikke så mye at matinntaket ikke er så stort heller... Jeg er forresten annengangs, så da skjer vel ting litt fortere også, sist fikk jeg mage veeeldig tidlig :) føler meg bedre i kveld faktisk, er mest glad, dette SKAL gå bra damer !

Skrevet

Så glad jeg fant dere. Jeg er 4+4 i dag og med mye smerter i magen. Godt å høre at det er flere og at det ikke er farlig. Krysser fingrene for at alt skal gå bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...