Gå til innhold

Da har jeg bestilt tidlig ul =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Cessa!

Har også bestillt time til tidlig ul (får det dekka pga litt svakere livmorhals pga konsiering og har en sen ma bak meg). Jeg skal på ul den 23 februar. Da er jeg ca 7 +0. Har vært på ul fra uke 6+5 og da ser man en liten reke med bankende hjerte og plommesekken.

Både gleder og gruer meg. Håper alt går bra! Har jo ellers 3 friske barn (2 fra tidligere forhold som er tenåringer) Så kom min første ma, deretter en frisk og fin gutt. Satser på at det går fint med oss begge. Stooor klem og gratulerer så masse igjen.

Jeg ringer rett til min faste gyn som er fødselslege. Du kan få dekka ul hvis du har en grunn til å ta det, hvis ikke må du bestille privat å betale selv. Hvis du har en grunn til å ta tidlig ul ka du få din fastlege til å henvise deg. Er mitt 3 sv.skap nå på under 2 år derfor kjenner min gyn meg så jeg ringer han direkte.

Annonse

Ønsker deg masse lykke til, har klaget tidligere på at symptomene har latt vente på seg, skjønner ikke hva jeg har klaget på. Kvalmen har kommet for fult, ingenting som frister. Kaster ikke opp ennå, gudskjelov da =)

Vi får holde hverandre oppdatert, spennende å se til fredag, hvor mye vi kan se =) Gleder oss masse masse =)

Klemmeklem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...