Gå til innhold

Da har jeg bestilt tidlig ul =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg har også bestilt tidlig UL neste mandag, jeg er da 7+3. Gleder meg:) Synes det skal bli godt å se at alt forhåpentligvis er bra med den lille! Vi kan vel hvertfall forvente oss å se og høre hjerteslag. Har hørt at embryoet visstnok ser ut som en liten søt reke rundt uke 7:) hehe.

Lykke til!

Er også veldig nervøs denne gang, og gleder meg til UL tirsdag neste uke. Da er jeg 7+4.

Skal bli godt å få vite hvordan det står til der inne!

Hjertet slår ihvertfall, hvis alt er i orden..ellers er det bare en liten avlang runding tror jeg. Mener det så slik ut da jeg var på UL i uke 7 sist:-)

Hei:)

Jeg har også mistet to ganger siste året, og får derfor ekstra oppfølging nå som er jeg er gravid igjen:) Hadde min første UL 6+1, og vi så da et lite hjerte som banket<3. UL igjen i uke 7+1 og da så vi at embryoet hadde vokst, og at hjertet fortsatt slo. Vi fikk til og med høre hjerteslag da gynekologen min har tipp topp utstyr. Jeg var så heldig å bli sendt til han da jeg har hatt så mye komplikasjoner tidligere. Jeg får oppfølging med UL hver uke inntil videre. Er nå 7+5. Jeg føler meg derfor godt ivaretatt og tryggere nå. Håper på det beste denne gangen. Lykke til!!!! Krysser fingrene for deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...