nelliik m/blå & rosa Skrevet 3. februar 2011 #1 Del Skrevet 3. februar 2011 Mens denne gang, var jeg allerede småkvalm/uggen et par-tre før jeg testet positivt... Testet når jeg var 4+4. Trodde jeg bryget på noe som fremdeles ikke har "utviklet" seg. Er bare kvalm liksom. Om morgen, på dagen, om kvelden, gjerne når det har gått noen timer siden måltid osv.. Og i helgen som var, brekte jeg meg flere ganger kveldstid og nå når ukedagene kom denne uken har jeg brekt meg på morgenen. Kjenner at det hjelper litt om jeg ikke rusher opp når jeg våkner, og har en fantastisk mann som står opp med lille blå først! Saken er jo at jeg er bare i min 7.uke - og tror ikke jeg bryger på noe.. Tror ikke det er omgangssyken, for det har vart i et par uker nå uten at det "utvikler" seg. Med første var jeg aldri kvalm, bare småuggen, som å våkne dagen-derpå mens jeg fremdeles lå i sengen.. Og det kom kun fra uke 8 til uke 11 ca. Alt er vel egentlig ganske relativt og normalt. Men bare lurer på dere som har hatt kvalme før/er kvalme, når har den pleid å komme eller når kom den? ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142867842-hvor-tidlig-pleier-kvalmen-normalt-%C3%A5-komme-hadde-det-ikke-f%C3%B8rste-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heklemamma Skrevet 4. februar 2011 #2 Del Skrevet 4. februar 2011 Sist, var jeg kvalm omtrendt fra befruktningsøyeblikket. Selvom jeg fra flere hold fikk høre at det ikke gikk an. Dene gangen kom kvalmen kastet over meg i uke 6 og varte i ca 3 uker. Nå føler jeg meg helt fin, litt sånn småuggen og trøtt fra tid til annen, men ellers i fin form. Er 10+3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142867842-hvor-tidlig-pleier-kvalmen-normalt-%C3%A5-komme-hadde-det-ikke-f%C3%B8rste-gang/#findComment-142868267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå