Zelda75 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hei, ladies. Er det noen av dere som har vært gravid tidligere, og bare visste hva det ble? Har selv fått både en jente og en gutt. Begge gangene hadde jeg en følelse på hva slags liten baby som lå der. Det stemte hver gang. Nå er jeg i uke 6 og har ikke helt fått den følelsen, men gleder meg til jeg vet.( Og ekstra stas blir det å få det bekrefte ved ul da;D
Draumaren Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Sist gang fikk jeg en følelse av at jeg ville bli gravid og at det ble en gutt, allerede rett etter samleie. Var helt merkelig.. Har en følelse av at det er gutt denne gangen også, men blir spennende å se.
Zelda75 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Sprøtt;D Godt at det er flere av oss, får høre av andre at det bare er innbildning.. Lykke til.
alexmommytobe Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 med forste visste jeg hele tiden at det kom til aa bli en jente saa det kom ikke som noen overaskelse naar det ble bekreftet paa UL, men denne gangen har jeg ikke noen folelse enda (er bare 7+5) saa det kommer vel etterhvert tenker jeg! men graviditeten er veldig lik saa langt, saa overasker meg ikke om det er en jente til... har liksom aldri kunnet forestille meg aa vere mamma til en gutt... hehe
tìme'em Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Følte meg helt sikker på at det var gutt sist, og det var det:-) Første svangerskap, og dette, har jeg ingen følelse på kjønn. Har en venninne som var helt sikker på at hun skulle ha jente. Da hun kom på ordinær ultralyd sa hun til legen at han trengte ikke å se etter engang, for hun var 100 % sikker. Hun fikk helt hakeslepp da legen sa magefølelsen var feil. Ropte "HVA???? Nei det er ikke mulig" Hehehe...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Personlig tror jeg "magefølelser" som går på babyens kjønn ofte er mest innbildning;) hehe.. Det er jo tross alt 50/50 for å "føle" riktig, så veldig mange treffer nok på magefølelsen. Jeg derimot, var sikker på at det var en gutt i mitt første svangerskap. Var på en tidlig ul der han sa det var en gutt, og det bekreftet jo bare magefølelsen min. På ordinær ul lå babyen slik at man ikke kunne se kjønnet, men da jeg var på en ul i uke 25 sa han plutselig at det var en jente!!! Nektet å tro helt på det før hun ble født;) Andre gang var jeg ganske sikker på at det var en jente til, men torde ikke å tro heeeelt på det siden jeg tok feil første gang. Denne gangen var det en gutt! Feil igjen altså hehe..
nelliik m/blå & rosa Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror alltid at "mamma vet best!", ingenting er som morsinnstinktet spør dere meg. Og med vår første visste jeg 110% sikkert at min lille var en gutt <3 Noe han selvsagt var! For jeg bare følte det Vet ikke fra når jeg fikk følelsen ca, men kansje fra uke 12 for da begynte jeg å se på guttetøy uten å ha fått det bekreftet. Og så fikk vi tilbud om å kjøpe en vogn rundt uke 14 som var svart med noen vinrøde-områder, og den takket vi nei til fordi jeg syns den var for klissete for gutter uten fremdels å ha fått det bekreftet. Også kjøpte jeg babytepper med guttefarger fremdeles uten å ha fått det bekreftet, drømte MASSE drømmer om gutter uten å fått det bekreftet, snakket bare om guttenavn med sambo - og selvfølgelig ul visste TYDELIG en gutt ) Alle rundt meg "tippet" jente før ul, men.. morsinnstinktet er som regel alltid rett. Også med alle venninne mine rundt meg, mamma, svigermor osv Denne gangen har jeg enda ikke fått den følelsen... Men er bare i uke 7 Og venter spent på tegnene, drømmene og slikt
camosilla Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Da jeg var gravid, var jeg helt sikker på at det var gutt. Så sikker at vis ul hadde sagt jente ville jeg protestert:) Og gutt ble det:)
09+11+15 <3 Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Sist trodde jeg det var jente og da ble det gutt. Nå tror jeg det er gutt, så kanskje det blir jente
Up2me Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Hei! Sist jeg var gravid, var jeg overbevisst hele svangerskapet på at det var ei Jente. Og jaggu var det det og! Denne gangen føler jeg på meg at det er en gutt som ligger der inne.. Blir spennende og se
puza90 Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Jeg tror alltid at "mamma vet best!", ingenting er som morsinnstinktet spør dere meg. Kan ikke si meg mere enig enn denna settninga altså Men for all del altså, det betyr ikke at man skal vite kjønnet osv. men sånn skjennerelt tenker jeg da Første gangen var jeg BOMBE SIKKER på at det var gutt i fra stund en. Det var ikke spørsmål rundt det en gang, det føltes helt rart ut hehe.. Andre gangen var jeg litt mer usikker, men alikevell satset jeg på gutt, noe som stemte da også Nå den tredje gangen har jeg ingen sånn følelse som jeg hadde første gange, men jeg er selvom ganske så sikker på at det er gutt, for jeg trur jeg er sånn typisk gutte mamma hehe Veldig spent da
*lille blomst* Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 hehehe... artig tråd! Forrige gang jeg var gravid var jeg 100% sikker på gutt. Alltid tenkt at jeg fikk gutt først! hehe Det tok 4 (!!) ul som sa Jente før jeg handlet jentetøy! men tok da også 100% feil med det jeg mente, siden det er en skikkelig Jente-jente jeg har fått! Denne gangen tror jeg (igjen) det blir gutt, men blir glad for en jente til også! bare noen uker på vei da, så vi får se!
~ * lille Robin i magen * ~ Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Føler på meg at det blir en gutt denne gangen. Ringen over magen viser GUTT hver gang!! ;-) Så det ligger nok en liten "Robin" i magen min........ * blir spennende å se * (med sistemann kunne jeg til og med "se" at det ble en gutt og åssen han kom til å se ut, middels kraftig, ikke tykk, lik pappaen sin fra topp til tå- hårfarge osv. ALT STEMTE! Og dette var FØR befrukning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå