Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 trenger tips til hva jeg kan bruke kyllingkjøttdeig til
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Hva bruker du annen kjøttdeig til? DET kan du bruke kyllingkjøttdeig til.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg bruker den mer eller mindre på samme måte som vanlig kjøttdeig: Kjøttboller Kjøttpudding Hamburger Lasagne Taco Pastasaus Den har jo lite smak i seg selv, så krever en del krydder/smakstilsetning og gjerne en smaksrik saus til. På matprat.no finner du mange oppskrifter.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 http://kathinkaskuggevik.blogg.no/1265702504_oppskrift_marokkansk_.html
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Fylte paprikaer, Fajitas, kyllingkjøttboller (bland kjøttdeigen med tacokrydder, trill boller, og stek i stekeovn) wok med masse grønnsaker.. Osv osv, man kan jo bruke det til nesten alt ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 du kan lage kyllingdeig boller med grønnsaker som dere liker, potetstappe og fløtesaus til. Det tentke jeg med en gang da vi kjøpte 2 pakker på 600 g til 40 kroner på rema 1000 idag :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Enkel og god hverdagsmiddag: Stek kyllingkjøttdeig med hvitløk og oregano/basilikum, kok fullkornspasta, la små brokkoli buketter og sukkererter koke med siste minuttet, server med pesto og parmesan. Nam!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Favoritten er minikjøttboller krydret med havsalt og pepper, med ris og wokgrønnsaker til! =) Deilig!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Matprat.no har oppskrift på en god hjemmelaget pizza. http://www.matprat.no/kos/koseoppskrifter/pizza-med-kyllingkjottdeig/ Kjøp ferdig pizzabunn, så er det ferdig på et blunk. Har blitt en kjempehit hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå