Gå til innhold

For en Herlig dag!! Noen andre som har hatt en gin dag?

Anbefalte innlegg

Hei jenter... Har hatt en super dag og ønsker bare og dele det gode med dere. Hatt en rolig morgen... Utnyttet hjemmekontor til det fulle med og veksle litt mellom og jobbe... Vaske gjennom skap på kjøkkenet, og gått en herlig tur med hunden... Koset meg med god musikk og tanker på den lille som holder på å ta form i magen min... ;) ettermiddagen brukte jeg til å begynne og lage meg en svangerskapsdagbok på fotoknutsen.no, legger inn bilder, tekst om opplevelser, syptomer, vekt, og magemål... En side for hver uke som går... Storkoser meg.. spiste en god middag sammen med samboeren, og avsluttet ettermiddagen med en treningsøkt på treningstudio... Nå er det total avslapping resten av kvelden... Kjenner litt trøtthet til tider, men til gjengjeld får jeg masse energi av tanken på det som holder på og skje... Jeg skal bli mamma...!!

Kos dere videre med svangerskapet jenter... En liten hilsen fra meg

Fortsetter under...

Ja, det skal væe sikkert... Å det kommer til å bli en flott dag!! Ikke alltid like lett dette, med hormoner dom løper løpsk, symptomer og det som følger med.... Jeg prøver og overbevise meg selv om at min positivitet vil smitte over til barnet... Å da har jeg plutselig en veldig god grunn til og se så positivt på ting som mulig... Ni måneder virker lenge... Men det er vel en tid vi aldri får tilbake igjen... Så jeg skal iallefall prøve og nyte det til det fulle;) ha en fortsatt fin kveld og en god natt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...