Hansine lengter sårt Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hadde innsett før jul. Skulle teste nyttårsaften, men to dager før kom mensen og løpet var igjen kjørt. Laaaangt nede en god stund, men er innstilt på å komme igang igjen så fort som mulig. Ventet derfor mensen onsdag i forrige uke. Mensen min bruker å komme på den 28 el 29 dagen. Men nå er det altså ni dager over tid. Det er så kjipt, for det betyr ennå utsettelse før vi kan sette igang med spraying og få satt igang. SUKK! Andre som har fått utsatt mensen mellom ivf? Har bare lyst å komme fortest mulig igang!
shalin Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ja min mensen kom 13 dager på overtid ved første forsøk,utrolig irriterende,ja man vil jo gjærne komme igang så fort som mulig:-( man blir jo smågal av den vente tia,og de negative testene:-(( masse lykke til neste gang:-)
MK73 Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jepp. En gang 8 dager over tiden, og denne gangen, da jeg også ventet på å komme igang med forsøk, 6 dager over tiden. Den kommer når som helst!
Tante_Esel Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 kjenner til din frustrasjon.. mensen kom en uke etter tiden hos meg, og jeg gikk til akupunktur to ganger i uksa for aa faa den til rett tid... men den gang ei,,, er endelig ruger naa da saa det gikk jo allikevel..men slitsomt aa vente!!
Stjernemagnolia Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Hei Hadde samme problem selv og det er ikke normalt for meg. Jeg gikk 15 dager over normalperioden! Lykke til og håper den kommer snarest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå