Gå til innhold

Hei igjen, alle sammen.... Noen tilbakemeldinger, om dette nå stemmer....

Anbefalte innlegg

Da har jeg andre dagen med svak positiv test, svakt både morgen og kveld. Vil vente til IKM på søndag før jeg er helt sikker. Kanskje noen av dere kan se om dette går bra? Det hadde vært flott!!

Her er iallefall det dere trodde:

SecretFlower* : ikke før februar.... Det stemte, da jeg testet positivt første gangen i går.

At...: Du mente tidligest april, tidlig mai.

singaling : Du satte ikke noen mnd, men mente det var noe jeg måtte ordne først. Det stemte, da det var en cyste som sprakk en uke før EL. Denne hadde nok vært der en stund.

*lille blomst* : Du fikk opp februar 2011, stemmer jo:)

Kicam : Du så graviditet på meg i 2012, ikke før.

zassy☆: Du fikk opp august, men syns jeg var vanskelig å lese....

KIMBY : Du fikk opp sensommeren på meg.

WhiteLilymedtreknopper: Fikk opp veldig sterkt februar 2011.

Rosene: Du spådde meg i september og mente jeg ble gravid innen 6 mnd. Det stemte:)

Så da folkens, får vi se om dette er noe som er ment til å være, eller om dere som har spådd feil kanskje får rett allikevel (Krysser fingrene for at det ikke skjer)

Men en gang til.... Hadde vært topp om noen ville sett om dette går bra. Er på 11 dpo:)

Takk til alle som har tatt dere tid til å se på meg:)

150576 (om noen kan se en gang til:))

Fortsetter under...

Annonse

WhiteLilymedtreknopper!

Du skrev at du kunne se på meg igjen når jeg var inne i svangerskapet :) Kunne du gjort det? Går det bra? Kjønn? Størrelse?

Jeg har fra før 2 som var over 4 kg. ved fødsel, blir denne større?

Igjen tusen takk!! :)

Klem

• 1 måned senere...

Dette gikk ikke bra.... Endte i MA i 9+5.

Noen som ser når en spire sitter igjen? :)

Jeg er født 150576

han er født 150484

Annonse

Jeg skal prøve på se på deg senere, men ikke idag for jeg er litt uggen her. Trist å høre om ma'en din, vet at du virkelig ønsket ett barn. Jeg har fulgt med deg litt skjønner du for jeg visste at dette gikk galt, noe jeg skrev til en annen jente som spår her også når vi diskuterte etikk noe som er svært viktig på dette forumet. Men man håper jo å ta feil, for det er aldri noe gøy å se/vite ting slike ting, man vil jo at alle dere skal få deres høyeste ønske oppfylt og at alt skal gå som en drøm :-)

Derfor står jeg for det jeg først jeg sa, april/mai, men du må la kroppen ordne opp nå og heale seg og ikke fokuser all din energi på at spiren må komme nå! Nyt heller våren og la ting komme som de gjør og heller lek litt sammen med din kjære, ikke la det bli en 'jobb' som tar all moro ut av forholdet og all energi ut av deg - og husk for all del at det vi sier er ikke spikret i stein, det er dine valg som til sist styrer det hele, vi ser forutsetningen fra i dag :-)

Det jeg skriver i andre avsnitt her er årsaken til at jeg forteller det hva jeg først så i utgangspunktet, noe jeg sjelden gjør for jeg vil ikke være slem på noe vis, og etisk kan det være på kanten. Men jeg har på følelsen nå at skal du få det du vil ha under de forutsetningene du vil ha de, tenker glade, lykke ro osv så bør du nyte tiden fremover og ikke stresse og følge rådet :-)

Ønsker deg lykke til videre, og krysser alt jeg har for en forsommer spire :-)

Varm klem fra meg <3

Tusen takk for svar At...

Jeg ser absolutt den etiske siden her. Jeg har siden jeg testet positivt hatt en følelse selv om at dette ikke kom til å gå bra. Lagt veldig vekt på hos min kjære at det kan gå galt. Tror nok at en innerst inne håper at de følelsene er feil.

Vi kommer nok til å la det ligge en stund nå. Kroppen må komme til hektene igjen.

Håper at det ikke er noe med oss som gjør at det ikke går, og satser friskt på en vår full av våryrhet :)

Kan du ser mer senere hadde jeg satt pris på det :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...