2tettebabyer Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 02.02.2011 kom lille gullejenta vår til verden. Kunne vært en drømmefødsel, men slutten ble litt intens for det. men jeg er strålende fornøyd med å ha født uten smertelindring (epidural). men jeg hadde ikke gjort det igjen :-) Vi koser oss på hotellet, stille og rolig :-) kommer med mer utfyllende fødselshistorie etterhvert :-)
Pingo80 Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer så mye! Nyt denne første, herlige tiden i ro og mak
3gutter_og_1jente Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer med jenta Har tenkt på deg siden jeg ikke har sett stort til deg her inne de siste dagene Kose deg masse som tobarnsmor.
Mrs. Zoidberg Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer så masse! Kos dere med det nye familiemedlemmet =)
Miamor og mannen Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer så mye!! Godt å høre at du endelig er "ferdig". Kos dere videre!
Navychick Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer så masse:) Håper å slå følge de nærmeste dagene
mamsen=) Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer!!! så godt å ha det overstått, kos deg masse:-) kjenner gode tak her nå, men tror ikke det er i gang pga mange lurerier tidligere..men vi sees kanskje!
2tettebabyer Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2011 ojojoj spennende mamsen..... tusen takk alle sammen. alt er fint, og vi koser oss... hadde hun bare sovet om natten så hadde jeg vært fornøyd... men litt mageknip må en regne med.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer! Kommer kanskje etter snart!
mamsen=) Skrevet 6. februar 2011 #18 Skrevet 6. februar 2011 de takene jeg kjente når jeg skrev innlegget sist var starten på riene, så 5 timer etterpå var prinsessa mi også ute! hehe, gikk ufattelig fort, men d kjentes for å si det sånn! lurer på om jeg så deg såvidt i gangen her på sykehushotellet faktisk? men nå kan vi snakkes innpå småtroll istede=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå