Gå til innhold

da var jeg blitt tobarnsmor :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

02.02.2011 kom lille gullejenta vår til verden. Kunne vært en drømmefødsel, men slutten ble litt intens for det. men jeg er strålende fornøyd med å ha født uten smertelindring (epidural). men jeg hadde ikke gjort det igjen :-) Vi koser oss på hotellet, stille og rolig :-) kommer med mer utfyllende fødselshistorie etterhvert :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Nyt denne første, herlige tiden i ro og mak :)

Skrevet

Gratulerer med jenta :) Har tenkt på deg siden jeg ikke har sett stort til deg her inne de siste dagene :) Kose deg masse som tobarnsmor.

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos dere med det nye familiemedlemmet =)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :))

Skrevet

Gratulerer så mye!! Godt å høre at du endelig er "ferdig". Kos dere videre!

Skrevet

Gratulerer så masse:) Håper å slå følge de nærmeste dagene :)

Skrevet

Gratulerer :) :)

Skrevet

Gratulerer!!! så godt å ha det overstått, kos deg masse:-) kjenner gode tak her nå, men tror ikke det er i gang pga mange lurerier tidligere..men vi sees kanskje!;)

Skrevet

gratulerer =)=)

Skrevet

ojojoj spennende mamsen..... tusen takk alle sammen. alt er fint, og vi koser oss... hadde hun bare sovet om natten så hadde jeg vært fornøyd... men litt mageknip må en regne med.

Skrevet

Gratulerer! Kommer kanskje etter snart!

Skrevet

de takene jeg kjente når jeg skrev innlegget sist var starten på riene, så 5 timer etterpå var prinsessa mi også ute!:) hehe, gikk ufattelig fort, men d kjentes for å si det sånn! lurer på om jeg så deg såvidt i gangen her på sykehushotellet faktisk?

men nå kan vi snakkes innpå småtroll istede=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...