villevilla Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 fikk hentelapp på medisin men posten hadde ikke oppbevart dem kjølig men inne i butikken, pakken har stått der i noen dager.. what to do?????
Tante_Esel Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 hvilke medisiner er det snakk om da... er noen som saar at skal i kjøleskap, men man kan ha de i romtemp om de skla brukes innen 3 mndr eller noe... hadde ringt beh.senteret i morra jeg det ordner seg skal du se
villevilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 tusen takk for svar Jeg har ikke tort å åpnet esken enda, tenker jeg ringer dem i morgen ja Trodde i grunn d var nesesprayen som kom først, men eska er ganske stor så kanskje det er alle medisinene..:S Irriterende hvertfall..
villevilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk for svar! Jeg vet ikke helt va som er i esken, den er stor å jeg trodde de skulle sende bare nesesprayen først. Har ikke turt å åpne den enda, tenker jeg ringer i morgen jeg
villevilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 oida.. trodde den første ikke kom med da dataen låste seg litt.. he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå