Gå til innhold

tøfler VS sandaler som innesko i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes ditt barn er godt å gå med innendørs?

Skrevet

Vår gutt bruker sandaler. Det gjør alle i hans bhg. Enten sandaler eller clogs.

Skrevet

Myke skinntøfler. Synes det er en uting med hard såle til de minste barna, men til større barn ville jeg nok valg enten sandaler eller crocs el. I hvertfall noe som ikke er helt tett om foten.

Skrevet

Jeg har skinntøfler på jenta mi, men hun er bare 15 mnd og hadde nok snubla bra fort om hun skulle ha gått i noe annet:)

Skrevet

Spørs jo hvordan temperaturen er i barnehagen deres da! Dersom det er veldig gulvkaldt, hadde jeg nok valgt tøfler i ull med myk såle.

Dersom det er bare glatt, og ikke kaldt ville jeg valgt sandaler.

Skrevet

kommer helt ann på hvor gammelt barnet er. Tøffelsokker eller skinntøfler med myk såle til de minste. Sandaler eller crocs til de litt større. Tette tøfler gir svette ben.....

Skrevet

Mine går på sokkelesten, de vil ikke ha innesko. Ny moderne barnehage og ikke kaldt. Har sandaler ecco og crocks til dem.

Skrevet

3 år og skikkelig golvkaldt. Har tøfler til ham nå, men må kjøpe nye da de han har er blitt for liten. Tenker det kanskje blir ulltøfler. Kan en ta av sokkene (ull) i tøflene, for å ta på før de skal ut. ;)

Skrevet

Jeg ville ha valgt crocs. Det bruker de fleste i barnehagen jeg jobber i! Husk å tenke på at de inneskoene skal kunne gå an å gå ut i ved en evt brann!

Skrevet

minste bruker sklisokker, de andre vil ikke bruke noe. Varme i gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...