Gå til innhold

Jeg klarte ikke å holde meg,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og testet på nytt idag /ettermiddag.. Den ble blendahvit!

Fikk en svaaak strek for to dager siden, så nå skjønte jeg ingenting..

Føler på meg at jeg er gravid, har akkurat samme følelsen som forrige gang. Magen min er øm og ikke god å holde inn /superoppblåst, pluss at jeg har sånne bølger av kvalme/svimmelhet midt på dagen...

Er jo lov å håpe at testen blir positiv igjen om noen dager, det er jo fortsatt lenge til IKM (selvom jeg egentlig ikke har peiling på når IKM er siden syklusene mine er litt rare, hehe)...

Jaja, måtte bare få det ut på et vis, er jo ikke som at jeg kan prate med gud og hvermann om dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har mye vann i kroppen? Visst du testet på ettermiddagen kan det være at det ikke viser pga det.

Lykke til!

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Aner ikke om jeg ar masse vann i kroppen jeg, hihi:)

men EN ting jeg vet, det er at jeg er et monster idag! makan til pms skal du se lenge etter, og jeg som egentlig aldri har pms.. Uff! Jaja, skal teste imorra tidlig, og om den og er blendahvit, tester jeg igjen når IKM nærmer seg;)

Skrevet

Så spennende :) Du må teste i morgen tidlig, er kun morgenurin som hjelper før IKM har jeg hørt

Lykke til :)

Skrevet

Negativ, negativ, negativ..

Jaja, jeg er fortsatt ved mot, det er jo aaalt for tidlig å teste.. Har ikke ikm før onsdag (eller det kommer jo egentlig an på syklusen...) :) vi får se til uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...