Gå til innhold

en liten oppdatering fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jeg svarte på 2-3 tråder, men husker ikke hvilken, så skriver her istede.. :D Tenkte jeg bare skulle oppdatere litt... :D

Jeg ventet jo ikm på søndag som var, har hatt masse tegn på graviditeten som har gjort meg heelt sikker :D har ikke testet meg siden jeg har vært vekke fra familien nå, tenkte å vente til jeg kom hjem :D Har alltid hatt mensen når jeg skulle.. utenom de to gangene jeg har vært gravid før :P

igår forsvant alt av symptomer :( neglene knakk, puppene ble "normale", stikkingen i magen forsvant, kvisene er sluttet og komme, og ser ut til å forsvinne, ikke noe trøtt som jeg har vært de andre dagene, og jeg kjente meg rett og slett anderledes i kroppen :/

Kan tegnene bare slutte uten at det et noe?

Nå mens jeg skriver her kjenner jeg at jeg begynner å få vondt i magen min :( så er nok ett eller annet på gang ja... Får vente å se om det er TR..

noen som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om jeg var gravid den gangen, men hadde mange tegn; superømme pupper (som jeg aldri har), trøtt og svimmel...så plutselig forsvant tegnene og jeg fikk mensen. Det er noe jeg ikke spekulerer i, men en sier jo at det er bare et fåtall av eggene som fester seg. Så kan jo være!

Krysser fingrene for at du er gravid!

Hold oss oppdatert da!

Skrevet

sukk ja, er så vanskelig og vite...

mannen skal ut å kjøpe test i kveld, så får eg ta en i morgen.. så får vente å se.. takk, krysser selv :P

Skrevet

var på do nå, og var nok litt blod der... sukk... får bare se hva som skjer nå :/

Skrevet

og nå var det nesten ikke blod.. var helt rent isted, ikke sånn kjempe masse, og nå var det slik at det såvidt kom noe på papiret.. hmmm..

nå surrer hodet mitt!! så igjen, om noen har vært borti noe lignende..

blir jeg veldig glad for om dere vil dele erfaringer, eller tanker... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...