Gå til innhold

Flere som er trøtte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, sååå trøtt, kan sove døgnet rundt :(

håper jeg får litt energi snart, hjelper kanskje når vi går mot lysere tider?? er slitsomt å være såååå innmari trøtt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også trøøtttt så trrrøøøtt. Er akkurat over i 3. trimester..men fortsatt trøtt. Har værtt d hele tidenj.

Skrevet

ahhhh..... uff, kan d virkelig vare 9mnd :(

jaja, jeg får være glad for at jeg er lite kvalm da :)

Skrevet

Er veldig trøtt, ja;)

Men lite kvalm, så er glad for det iallefall;)

Skrevet

Føler jeg konstant går rundt og gjesper!!!! Trøtt, trøttere, meg..... :)

Skrevet

Jeg er også ekstremt trøtt.. Er skikkelig slitsomt å gå sånn, krysser fingrene for at det gir seg snart. Er 16 uker nå.

Skrevet

Jeg er også ekstremt trøtt, igår la jeg meg klokken 20.00. Prøvde å stå opp til Criminal minds, men måtte bare legge meg igjen.

Jeg sliter med jernopptaket, så er derfor jeg er veldig trøtt. Har veldig lavt jernlager. Er ikke målbart en gang.

Skrevet

Huff, ja! Det er ikke riktig saa ille som det var i 1.trimester, for da kjentes det ut som jeg var neddopa til tider, saa troett jeg var. Men tenker fremdeles hele tiden paa naar jeg skal kunne ta meg en lur, og hvor godt det skal bli aa sove lenge i helga, osv. Pluss at det groesser i meg naar jeg tenker paa all soevnloesheten og vaakenettene som sikkert kommer etter foedselen..!

Skrevet

Samme her, kan lett sove ti timer og alike vel gå hele dagen som en zombie og kun lengte etter sengen! Godt det er helg nå.. Hihi

Skrevet

Akk, er så trøtt selv. Samtidig som jeg sover veldig dårlig.. Men går vel over:D

Skrevet

hei litt lure spørsmål,,,, ;) noen av dere som er sykemeldt pga trøtthet??

Skrevet

Føler overskuddet er helt borte. Trøtt, ja. Så lengter etter å kunne sprudle litt og orke litt mer! Men men, dette er heldigvis for en periode. Etterhvert finner man seg selv litt igjen :o)

Skrevet

ja, jeg er sykemeldt pga trøtthet og slapphet. Har lang vei til jobb og klarer ikke å kjøre hele den veien. Har akkurat blitt 100% sykemeldt for å se om det å slappe virkelig av kan hjelpe. håper det. :)

Skrevet

Jeg er trøtt hele tiden selv her!

jeg kan plutselig sovne uansett hvor jeg er.. :o

Skrevet

Ja uff, selv etter en relativ god natts sövn måtte jeg tvinge meg selv ut av senga da datteren min syns jeg hadde sovet nok, ti på åtte...

Hodepine få jeg også lett.

Skjönner ikke hva enkelte snakker om at man skal få masse energi og ikke väre så trött i 2 trimester... Fortsatt trött som en sokk jeg! :(

Skrevet

Merkelig hvordan denne kroppen er nå, mye som skjer..

Nesten på dagen til uke 12 var jeg plutselig ikke så trøtt lenger, våkna litt før 5 i dag lissom er d mulig??

men så har kvalmen kommet litt tilbake nå i uke 13....

Skrevet

Jeg er kjempetrøtt hele tiden.

Jeg kan ikke huske jeg var så trøtt sist men nå har jeg to andre barn på 6 og 9 en som skal kjøres hit og dit + mine egne ting som, så det går i ett. Og så må en jo gå på jobb da:-) Det blir ikke mye tid til hvile.

Men jeg får som regel alltid lov å sove frem på i helgene, og det er deilig!

Gleder meg også til lysere tider, man blir litt lysere til sinns, og så er det litt lettere å stå opp om morgenen :-)

Men jeg skal ikke klage. Er frisk og rask og det har jeg vært hele veien.

Det skal bli deilig med en lang ferie til sommeren iallefall, selv om jeg ikke kan reise så langt med magen min.

Skrevet

Signerer....frk.trøtt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...