Gå til innhold

Svak strek på graviditetstest, avlest 3-4 minutter på "overtid". Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt sen å lese av, men da jeg gjorde det var det en svak strek.. Noen som vet noe om dette kan være pga tiden som gikk, eller er den faktisk positiv??

Spennende, gutten min er 5 mnd, og er skikkelig klar for en til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en sånn pos. når jeg ventet gutten min værtfall.

Skrevet

Hehe, sånn var det med lille snuppa her også! Ringte tilogmed til en venninde og sa at jeg sikkert ikke var gravid, men at testen var litt blå;-) Funny nå da, men ja- jeg tipper du er gravid! Du får ta en test om et par dager og gi beskjed her inne! Utrolig spennende hvertfall:-)

Skrevet

Tipper du er gravid da ja :)

"Positiv betyr alltid positiv, men negativ trenger ikke alltid bety negativ" sa apotekdamen om graviditetstester engang

Skrevet

Tok du testen tidlig?

Jeg har aldri prøvd sånne med to streker, men sist jeg var gravid tok jeg digital test 3 dager før IKM og den blinket og blinket i 5 minutter før det stod at jeg var gravid. Sikkert små mengder med HCG da det var litt tidlig.

Tipper du er gravid jeg. Forsøk igjen med morgenurin i morgen eller en annen dag i nærmeste framtid.

Og - gratulerer :-)

Skrevet

ååå:) Nå ble det ekstra spennende kjenner jeg. Får ikke kjøpt ny test før etter helga, men skal prøve igjen da.

Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel, så aner ikke hvor langt jeg evt er. Men jeg fullammer ikke lenger, babyen er 5 mnd. Og vi har ikke brukt noe prevensjon, så er jo ikke usannsynlig at jeg er gravid da.

Takk:) Dette er spennende!

Skrevet

Så artig :)

Jeg brukte en vanlig cleerblue test da vi skulle finne ut om jeg var gravid.

Det var en svak strek som kom opp da (en krysset var der:) )

Jeg så på testen med en gang, men vi tittet på testen hele tiden etterpå også. og testen var uforandret i hvertfall en time etter at den ble brukt. Så vil nok tro din var positiv :)

Masse gratulerer hvis det viser seg at den fortsatt er positiv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...