Gå til innhold

Apotek1's graviditetstester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte i dag graviditetstester for å teste i neste uke. De er fra Apotek1 og kalles A1- på baksiden står det at man kan bruke de allerede 7 dager etter befruktning!!

Dersom mine egg har festet seg (som de skal;) ville de gjort det fredag eller lørdag i forrige uke, kan jeg da teste allerede denne helga med disse??? Hørtes ikke det forferdelig tidlig ut?

Noen som har prøvd disse før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er jo når de kan gi riktig svar, en annen ting er når de garantert gir riktig svar :-)

Ingen hjemmetester som selges idag kan "garantere" riktig svar før ca 14 dager etter EL, tror jeg (for det varierer hvor lenge etter normal EL egget fester seg og hvor raskt man utvikler HCG) - og når man tester før så er det naturligvis på egen risiko, hehe, som jeg sjokkerende nok gjorde denne gangen, et par dager før planen.

Hvordan går det med deg og blastocystene dine, Bea?

Skrevet

Det står 99% sikker på esken, men tør ikke ta noen enda.

Hadde endel menssmerter rd3 og 4, men har ikke kjent noe etter de to dagene. Her veldig ømme bryster, men det er vel progestanen. Har heller ikke begynt å blø, så krysser bare fingrene. Pleier få mens på dag 9 eller 10.

MK73, er ikke det i dag du egentlig skulle teste da? Har du tatt en ny?:)

Skrevet

Testdag imorgen, så da får vi se.. Blør fortsatt litt til og fra, så vet ikke helt hva jeg skal tro - men vi får bare ta det steg for steg.

De menssmertene RD3 og 4 kan ha vært noe som gravde seg ned :-) Du skal teste i neste uke engang? Eller blir det tidligere, tror du?

Skrevet

Åh, du virker til å være så rolig ved det hele! Jeg ville hverken klart å vente eller ikke stresse med det dersom jeg har vært i dine sko;o)

Håååper det var det jeg kjente, men tør ikke tro noe som helst!

Har egentlig testdag neste fredag, men får se om jeg tør teste dag 10 eller 11! Blir sikkert å gjøre det kjenner jeg meg selv;)

Det kan ikke bare være rester av en festeblødning? Var det ett eller to egg du satte inn?

Skrevet

Ja, jeg er nok ganske rolig. Men så har jeg også holdt på i snart 7 år, hatt 9 ordinære forsøk og to frys, opplevd to graviditeter, sett tre hjerter banke og hatt to MAer og en SA. Jeg har med andre ord lært å ikke ta noe for gitt - før det er omtrent bombesikkert ;-)

Så er jeg ganske avbalansert som person, så det skal mye til også i hverdagslivet før jeg "tar av" - men selvsagt er det nesten alltid i tankene mine det som skjer nå.

Tror ikke det er rester etter festing, for det er litt hver dag, men jeg har blødd litt daglig siden før innsetting. Brystene mine eksploderer snart, så i følge dem er jeg i alle fall gravid ;-) Definitivt "off limits" for samboeren, kan man si!

Satte inn to egg. Skal rapportere imorgen :-)

Håper dette går bra for dere - det er jo en ekstra byrde å måtte ha PGD. Blir spennende å høre hvordan det går!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...