Nat27 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 amming for tiden er jo helt håpløst!! Gutten min er nå rett over 3 mnd, og SÅ nysgjerrig! Ikke begynt å reagere så veldig på lyder rundt eller omgivelsene enda, men klærne mine, håret mitt, puppene mine, sin egen hånd som plutselig beveger på seg, osv., er jo superinteressant. Ligger han til brystet, han suger et par tak, og så plutselig drar han hodet bakover med puppen - så schmokk- puppen slipper ut av munnen. Festlig når utdrivingsrefleksen akkurat er satt i gang og småtten får spruten midt i flaysen..hihi Syns egentlig det er ganske vittig, og ler noen ganger godt av han når han ligger å skjeler og smiler til puppen. Måltidene som har brukt å ta 10-15 min, kan godt vare bort i 45 min nå før han er fornøyd. Rimelig frustrerende når vi har dårlig tid.. regner også med det kommer til å bli enda verre før det (forhåpentligvis) blir bedre igjen!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ja, det vil nok gå i bølger! Skikkelig slitsomt. Du må passe på å ikke ha spennende mønster på dynetrekket også.. ;-) http://lenesharazi.blogspot.com/2011/02/amme-ammer-fremdeles-har-ammet-i-snart.html
Nat27 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 *ler*, husker at storesøster her var fryktelig opptatt av dynetrekket når hun var liten! Og etter å ha lest bloggen kom jeg på dette med tennene!Hun var alltid så veldig opptatt av å ta og kjenne i munnen min! Vittig hehe )
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 haha kjenner den godt igjen ja alt skal ses på, så å amme andre steder enn hjemme har virkelig blitt en utfordring. Hun bøyer seg bakover, lengre enn man skulle trodd var mulig hehe artig da <3 Hun er straks 4 mnd
Nat27 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Ja, det er artig her er det foreløpig en utfordring å bare amme hjemme også..hihi
kinaputten Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 hehe, jeg lo godt av dette innlegget, ser det for meg at vi ammer med pose over hodet Mini elsker puppen, er en riktig puppoman, men i det siste skal det både smiles og snakkes med puppen i munnen, veldig søtt, men tgar jo laaaang tid å bli ferdig
Nat27 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2011 Ja, jeg synes det er kjempesøtt Men jeg syns det er så koselig å se på han under ammingen, er så herlig der han ligger å spiser. Problemet nå er at jeg overhodet ikke kan gjøre noe som kan gi øyekontakt, for da er jo gutten bare et eneste stort glis, og mer spising er jo da uaktuellt...hehe ) Har selv sett for meg at jeg sitter i sengen og ammer, mørkt i rommet, og med en sånn brun papirpose over hodet..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå