sillyfilly og Olivia Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 gir meg fødelyst! Jeg hadde veldig fødelyst når jeg var gravid og nå kjenner jeg den kommer tilbake. Har lyst på ny baby, nå da babyen min er blitt så stor... Ett år allerede. Farlig å se på det der! Jeg hadde nemlig tenkt å vente til Olivia var bleiefri med neste. Vi får se hvor lang tid det går før jeg gir etter.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 haha da er vi 2! M er bare 10mnd,men jeg er klar for en ny graviditet! hadde haste ks sist,så neste gang satser jeg på vanlig fødsel:) Samboer vi vente et års tid til, men spørs om jeg ikke må sette igang å mase litt snart:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hehehe, ikke sant!! Gratulerer med ett år allerede. Her er sønnen snart 7 mnd og jeg er i uke 5. Gikk på 1 forsøk etter den første skikkelige mensen. Både gruer og gleder meg til jobben som venter. Klem
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har vært klar for ny graviditet fra vi kom hjem fra sykehuset med sønnen vår jeg... ;-) Men vi vil vente likevel, da vi ikke ønsker at de skal være så tett i alder. Nå er det snart 1 år til vi skal starte prøvingen! Greit å ha noe å glede seg til, tenker jeg! :-)
Nat27 Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 3 mnd siden fødsel her, og jeg er allerede klar igjen! hehe
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg må bare tenke på¨hvor mye jobb det kommer til å bli med Olivia som begynner å bli ganske så aktiv og en liten baby, og ammestyr og et lite barn som kanskje ikke sover like godt som Olivia har gjort. Da kommer jeg til å bli sliten. Så jeg vil vente litt lengre.
LittLykkelig Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jeg også! Eller, ikke akkurat fødelyst, men blir litt gira på ny baby. Drømmer om det blir gutt eller jente, navn, hvordan han/hun skal se ut osv. Vil gi sønnen min (8 mnd) et søsken, men håper helst på 2,5-3 år imellom. Så da begynner vi vel om ca 1,5 år.. Thihi. Spennende! Vil forresten spre dem litt siden vi bare har tenkt å få to. Hadde jeg skulle hatt 3 så hadde jeg godt kunnet tenkt meg to tette og en litt senere
stjertløvetann Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Hehe, det programmet har motsatt effekt på meg - jeg går rundt og er sååå klar for ny baby (den jeg har er jo allerede 4 mnd) og så ser jeg på Jordmødrene og så.. tenker jeg at kanskje det holder med 2 likevel Og jeg har ikke hatt vanskelige fødsler heller, er bare ikke så gira på en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå