bitthen Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Lillegutt har noe greier i hårbunnen, vet ikke helt hva det er, så det en annen dag, da trodde jeg det bare var noe grøtgris, men så så jeg det i dag igjen. Det er litt gulaktig. Han hadde jo litt skurv da han var født, og det ligner jo kanskje? Håper bare så inderlig det ikke er psoriasis eller noe slikt Han er 7,5 mnd.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Lillemann har også noe slikt i hodebunnen. Har blitt MYE midre enn det var ved 7mnd alder da. Han er 10mnd.
krisb Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Det er heltsikkert skurv. Tror det kan komme og gå litt... Men noen sa til meg at det ville gi seg når de var rundt 1år, men min jente på 2 år har det fortsatt! Og det er ikke lett og ta det vekk siden hu ikke vil at jeg skal røre håret.. Derfor prøver jeg så mye som mulig og få det vekk på lillegutt før han blir for stor!
Money Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Ja, det kan de Min lille er 6 mnd, og har en del som er "beskyttet" av alt håret hennes. Siden det ikke vises, lar jeg det være. Da eldstemann var rundt 6 mnd, smørte jeg en god dæsj a-krem, og tørket det bort med en fuktig klut. Kom aldri tilbake!
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 høres ut som skurv ja. Gutten min hadde hissig skurv over hele hodebunnen frem til han var rundt 6 mnd. Da begynte jeg å bruke en shampoo på han som heter "Earth Friendly Baby" umiddelbart etter at jeg begynte med den så forsvant det! Du kan kjøpe den på bleieboden.no
bitthen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2011 Da er det sikkert dette han har HELDIGVIS, var redd han var begynt å få Psoriasis og så for meg år med smøring, rensing, helsereiser og NAV- kontakt :S Puuh.. Han hadde litt den første mnd, men så forsvant det, ante ikke de kunne ha dette så lenge Tusen takk for beroligende svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå