Dette er lykken på jord! Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 En nydelig liten blond gutt på 3445 gr. og 49 cm. Han er bare helt nydelig!! Fødselen startet med igangsetting. Etter en modningspille og vannavgang tok det 8 timer før første rie. Etter det tok det 3 timer og så var den skjønne skapningen der. De første riene var under kontroll, jeg gikk 6 etager opp og ned og pustet meg igjennom dem. Overgangsfasen var intens! på 10 min gikk det fra 5-10 cm åpning, og jeg mistet fullstendig kontrollen over smertene. Men så kom trykketrangen og jeg følte det som en lettelse! Jeg tok over kontrollen, presset i mitt eget tempo, uten en lyd og uten noen instruksjoner fra jordmor og barnepleier. Det var fullstendig stillhet og konsentrasjon på fødestua og jeg gjorde hele jobben selv. Jordmor sa til barnepleier at denne fødselen burde vært filmet og blitt vist studenter. Nå bare nyter jeg det lille vesnet og dagene er idylliske! Gled dere! Og takk for mange gode innlegg, samtaler og gode ord her inne på forumet. Det er litt vemodig å ikke skulle være her mer. Jeg håper jeg er så heldig å oppleve en ny graviditet, og en ny fødsel en gang. Hilsen meg og lillegutt (uten navn foreløpig).
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 For en drømmefødsel!!! Hjertelig tillykke og gratulerer så masse! Nyyyt tiden og kos deg!!! Tiden går så fort!!! Jeg gleder meg til det er min tur
Mama88 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Hørtes ut som den ultimate drømmefødselen ) Gratulerer såå masse med prinsen!
sisten Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer med lillegutt. Flott fødsel :-)) lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå