Gjest En i 2011? Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har fått vite at jeg skal gjennom fryseforsøk gjennom stimulert syklus og ikke naturlig syklus. Noen som vet hva det innebærer? Er det noen som har blitt gravid med bare 1 fryse egg?
MK73 Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Du starter på syklusdag en eller to med Progynova (piller som tas oralt). Etter 9-12 dager er det UL-kontroll for å sjekke om livmorsslimhinna er tykk og jevn nok og sikre at du ikke har noen dominant follikkelutvikling (egg som modnes). Avhengig av resultatet fortsetter du videre på kun Progynova eller du går videre i prosessen, får innsettingsdato og begynner å ta et progesterontilskudd (Crinone, Progestan, el Cyclogest f.eks) i tillegg. Så ruger du :-) I den perioden fortsetter du på Progynova, progesteron og evt andre medisiner.
Gjest En i 2011? Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk for kjempe flott svar! Gleder meg til å komme i gang, selv om det ikke er før til våren.
Dr mamma Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Hei. Du har fått svar på dette med stimulert syklus ser jeg. Jeg ville bare si at jeg har blitt gravid 2 ganger med "bare" ett egg. Den første gangen var etter fryseforsøk i naturlig syklus og andre gangen etter ordinært forsøk. Andre gang var det kun ett egg som var blitt befruktet og som heldigvis viste seg å være ok. Resultat: 2 barn. Håper dette gir deg et positivt syn på veien videre:-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå