Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Brødboks, skjærefjøl x3, to wokpanner, ei krukke med kjøkkenredskaper, et fat med oppvasktabl/oppvaskkost/håndsåpe, microbølgeovenen, en pinell supersound II, en blomt, en temperaturmåler, en kurv med kaffeting, moccamaster, en boks med te og litt rot
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 En radio og en skål med frukt på den ene siden på kjøkkenøya har jeg to eva solo parafinbrennere og en flaske med olje
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 På tide å stappe ting inn i skapene kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Nei, lite er så ukoselig som et sterilt og tomt kjøkken:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Ok, jeg syns rotekjøkken er ukoselig, men hver sin smak =)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Har 13 meter med kjøkkenbenk, så er ikke så rotete som det høres ut som;)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Micro, moccamaster og vannkoker... Og for øyeblikket brødbakemaskin, men den skal egentlig stå i skapet... Jeg liker ikke mye dill og pynt på kjøkkenbenken... Pynter heller kjøkkenbordet litt (med ett lys og en vase med blomster)...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 micro, moccamaster, krukke med sukker, krukke med pasta, krukke med mel, oppvaskkost, pose med oboy,
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Såg for meg alt dette på en 2 meter lang benkeplate.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 I dag tidlig hadde jeg både ost og kaviar, brød og smuler, kniver, fat og rot, og da var d siste jeg gjorde før jeg la meg å rydde ! Ellers er d e n brødboks, en knekkebrødboks og kaffetrakteren og innimellom ei fruktskål
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #15 Skrevet 3. februar 2011 Vi pleier som regel å ha i hvert fall en tørr brødskalk. Fordi samboeren min, av en eller annen grunn, ALLTID lar skalken ligge igjen på benken hvis han begynner på et nytt brød. Jeg nekter å kaste den for ham, og så blir den liggende.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Kaffemaskin, radio, skål med frukt, vannkoker, en flaske vin og et Norgesglass med te-poser
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 El.kaffekvern, kaffetrakter, fruktskål, radio og brød. Og olivenolje.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #18 Skrevet 3. februar 2011 Fire kokebøker, tre store glass med ris, pasta og kornblanding, en flaske olivenolje og en vannkoker.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #19 Skrevet 3. februar 2011 Kaffetrakter Nespressomaskin Vannkoker Blender en haug med kniver jeg ikke vil at barna skal få tak i... vitaminer og medisiner vi bruker daglig en skammel jeg ikke vil ha stående på gulvet hele tida (barn er gærne på å klatre opp etter ting) radio
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #20 Skrevet 3. februar 2011 Krukke med "kokkeredskaper" "Plystrekjele" Kaffetrakter Kryddermorter i granitt Boks med kaffe Kaffefilterholder fra Black design Nespresso maskin + en skål med kapsler Rosendahl "oppvaskbørsteholder" (med børste og klut) Håndsåpe Oppvaskmiddel med jordbærduft :-D Rosendhal glassbolle med blodappelsiner Eva Solo oljeflaske Ble endel det gitt, men alt "matcher" kjøkkenet;) Så da "må" det stå fremme.... Har god plass heldigvis:o)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #21 Skrevet 3. februar 2011 Hmmm... alltid en liten glassbolle med cherrytomater iallfall. Og vannkoker, brødrister, kaffetrakter og en høy glass-vase med visper o.l. i.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #22 Skrevet 3. februar 2011 Isbitmaskin Senseo kaffimaskin Vannkoker (skal stå i skapet) Brødrister (skal stå i skapet) Gramvekt (i skuffen når jeg ikke slanker meg) Assistent kjøkkenmaskin 1 pose kavringer 1 pose polarbrød 1 kakeboks med pepperkaker (uåpnet siden jul) Har mye benkeplass og lite skapplass
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #23 Skrevet 3. februar 2011 skål med frukt moccamaster mikrobølgeovn frityrkoker kaffekvern vannkaraffel presskanne ja det var vel det
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #24 Skrevet 3. februar 2011 Altfor mye rot etter at jeg laget middag, og det skal få bli til ungene er i seng. For nå skal jeg bygge med duplo.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #25 Skrevet 3. februar 2011 Kaffetrakter, liten vannkoker, en teboks, micro, brødfjøl, en blomst samt et kakefat med en nydelig gammeldags tekannne oppå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå