Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte barnet dittt å åle seg fremover på gulvet?

og når begynte ditt barn å krabbe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krabba skikkelig ved 9 mnd. Før det forflyttet hun seg ved en blanding av åling og rulling -husker ikke eksakt tidspkt for når hun begynte med dette.

Skrevet

Sønnen min begynte å åle seg fremover når han var 4 mnd. Rett før han var 5 mnd dro han seg opp på alle 4 og skudde seg fremover. 6 mnd så tok han ett par krabbesteg før han fallt. Nå er han 6,5 mnd og begynner å få ganske god kontroll på krabbingen. Har matte på gulvet og den krabber han hele veien på (ca 2 meter) På parkettgulvet sklir han litt enda, så blir krabbing og åling om hverandre.

Skrevet

Min eldste begynte å krabbe og åle nesten samtidig, da hun var ca 9 mnd gammel (begynte å åle en uke før hun begynte å krabbe). Fram til da hadde hun rullet seg avgårde i stedet, som ei lita kule bortover stuegulvet :P

Skrevet

Min lille gutt på snart 8 mnd begynte å åle seg når han var rett over syv,nå krabber han nesten. Sklir litt på gulvet med bena,men på matta si så har han mer kontroll,han begynte også å sette seg opp for et par uker siden,så her har ting gått i rekord fart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...