LiMette og lillegutt Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Utrolig teit spørsmål sikkert, men jeg trodde da det var altfor tidlig å tenke på tenner?? Men merker at babyen min tygger intenst på hendene sine eller smokken, og hvis han klarer å få en flik av genseren inn i munnen så tygger han på den også. Han kan ligger leeenge av gangen og bare tygge. Merker ikke noe ellers altså, han er ikke sutrete eller noe. Men hva annet kan det være?
Sjusak Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 De små putter jo ting i munnen for å undersøke det, kjenne på struktur, smak osv, så det kan jo hende han huker tak i det han finner? Ellers er det fullt mulig med tenner, eldste her hadde 2 tenner nede når han var 4 mnd :/ og sikla noe fryktelig i en mnd's tid før det.... Kan ikke huske om han klødde så veldig da...
LiMette og lillegutt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar! Han har begynt å sikle noe vakent også, er helt våt på genser etter et par timer. Men så lenge han er blid og fornøyd er det jo ikke noe problem, bare var usikker på grunnen:)
Noregsgard Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Gutten min har tygget, siklet ekstremt og puttet ALT han kommer over i munnen siden han var 2,5-3 mnd. Nå er han 5,5 mnd men har enda ikke fått ei tann
LiMette og lillegutt Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Hehe såpass ja. Da er det nok bare utforskertrangen som har kommet over han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå