Gå til innhold

Da tror jeg nesten vi er ferdige handle

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å kunne kose meg mest mulig med valp og hest nå jeg blir stor og tykk har jeg heller stresset litt mer med handling nå i starten, til min svigermors store forferdelse, hun mener vi kaver tidlig, men som vi sier, skal heller handle når det er kos gjøre det enn når det er stress og kav for meg og nurket gjøre det. Så nå har vi barnevogn med bag og stelleveske, seng underveis, stellebord med badekar og god plass til småting, bilstol vi var heldig få kjøpe rimelig, kun brukt 5 mnd. Den nye bilen kommer om ett par mnd, og kommer den ikke til oppgitt tid kommer en rasende gravid kvinne og kjører ned resten av bilparken til forhandleren med nåværende bil(forøvrig en svær Dodge Pick Up, så de bør ha respekt:)).

Litt småinnkjøp av søte nøytrale babyklær har det også blitt. Nurket mitt ble oppdaget på ultralyd av nyrer og galle, så legen som så h*n hadde egentlig ikke noe peiling på babyer sa han, men jeg var ett sted mellom uke 16-18 da, så nå venter vi på innkalling til ordinær UL og jordmorundersøkelse, fastlegen min sendte en henvisning men når jeg ringte i går hadde den ikke kommet frem, så ringte han så han sendte ny, så nå gleder jeg meg til å få en litt mer ordentlig termin og se nurket i magen en gang til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...