Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Da er vel løpet kjørt!! Ingen symtomer igjen,.. De ømme puppene er også borte... Innerst inne hadde jeg skikkelig troa denne gangen, og følte at hvertfall et av eggene ville feste seg. Men slik gikk det altså ikke. Jeg er kjempelei meg og aner ikke hvordan jeg skal finne styrke til enda et forsøk. Har litt motgang på andre ting også,.. så dette er TUNGT!!!! Da har vi begynt å få en historikk vi også: Vært prøver siden okt- 2007 MA aprik 2008 ivf sept 2010 - Neg frys nov 2010 - Avbrutt frys jan 2010 - Neg
Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2011 mente så klart frys januar 2011!!!
Hege72 Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Hei! Uff da, det var leit! Jeg føler med deg. Det er veldig tungt med negative tester og forsøk. Jeg er nå ruger på 1 egg og er på rugedag 3. Dette er mitt 9. forsøk så jeg har fått mange negative tester de siste årene, men det som har hjulpet meg er at jeg har kastet meg utti et nytt forsøk umiddelbart. Jeg tar icsi forsøk i København og der kan man gå igang med nytt forsøk når man tester negativt. I Norge må man vente et par mnd før man er i gang igjen og den tiden er dessverre lang og tung. Da jeg hadde forsøk her i Norge og mellom forsøkene, jobbet jeg ganske mye så jeg hadde andre ting å tenke på. Det hjalp på meg. Jeg vet at en dag skal jeg klare det, og det har også hjulpet på og finne styrke. Og tenkte positivt. Husk tankens kraft! Den er sterk....Jeg ønsker deg lykke til videre!
Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk!! Jeg må faktisk bare vente til neste mens. Slutter vel på progynova og crinone i løpet av helgen. Klinikken ville jeg skulle vente litt med å slutte på hormonene,... tilfelle sen hcg stigning;) Men jeg vet det er OVER!! Så då får jeg mensen en liten stund etter hormonslut,- og neste mens kan jeg begynne. Blir jo litt venting, men siden jeg tar nok en fryseforsøk er jo det er kort prosess i seg selv!!! Blir å kaste seg ut i jobb på mandag og prøve å tenke positivt. Klart vi skal lykkes!!!!! Hvordan har din vei vært så langt, Hege72???
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Huff da Aurora 34. Dette var jo ikke bra i det hele tatt. Det skulle jo være din måned også... Det er bra at du har egg på frys så du får starte opp på nytt snart. Ser at du begynner å få litt historikk ja, men til slutt blir det din tur også, Masse klemmer og kos deg i helga fra meg.
Glow2011 Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Nei, så kjipt!! Det er så vondt at det skal være så vanskelig for oss å få barn, og ekstra tungt når man ikke har en fra før. Kjenner selv på angsten for aldri å skulle oppleve å få barn, det må være en av de tyngste sorgene å gå igjennom. Styrke er jeg sikker på at du finner når denne overveldenede skuffelsen og håpløsheten er bearbeidet. Da håper jeg du slår følge med oss andre januar-jentene inn i mars klubben. Vi må bare klare å beholde troen på at vi en dag skal lykkes, selv om jeg vet at det ikke er lett for deg i dag. Masse varme tanker til deg!
Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2011 Ja angsten for å aldri få barn er uutholdelig. Føler meg rett og slett misslykket som menneske i dag. Alt ligger så til rette,2 perfekte embryo ble satt inn, levd sundt og tenkt positivt. I tillegg tatt akupunktur annenhver dag!! Så skal jeg ikke klare å holde et egg på plass engang.Min kjære samboer lever fortsatt i håpet,- han tror jeg skal teste for første gang i morgen. Han har vært bortreist, og jeg måtte bare teste alene først.Forberde meg til i morgen, som egentlig er testdato! Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har sagt noe,... men jeg orker ikke!! Vi får ta sorgen sammen i morgen! Men dere: Marsklubben henger jeg meg på,... janauar jentene skal hvertfall få positiv test da. Da vil vi få en baby til jul:):) Det skal vi klare ja!!!!!! Håper bare ikke jeg får avbrutt forsøk denne gangen,.. Bruke helga til å komme meg:) takk for gode ord. Hva skulle vi gjort uten bim sier nå jeg,.....
Tante_Esel Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 helt enig! bim er en utrolig støtte i denne tiden! og ikke minst DU Aurora! synes det er innmari trist at det ikke gikk veien for dere denne gangen heller... her er det litt under en uke til "IKM" saa er veldig spent... og liker ikke at saa mange har testet negativt av januarjentene.. vi skulle jo faa baby i magen alle sammen! huff... du faar sørge og gjøre det du maa for aa komme deg paa beina i helga saa du er klar for jobb igjen paa mandag! er nok noen som savner deg paa jobb ogsaa!!! stor klem! lykke til med aa sørge med mannen i morra!
Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2011 Tusen takk SNILLE Adine. Vi som skulle bli gravide sammen også,... Håper inderlig du lykkes. For du skal være her inne å backe opp meg når jeg skal i gang med et nytt forsøk. Og da skal du være gravid og bevis på at det går ann å få det til:=) Jeg har sååå tro på deg. Føles liksom helt rett at du skal bli gravid nå Og du, skulle ikke du bli gravid før meg, så skulle jeg komme like etter????????Joda neste forsøk sitter den på meg også,- TRO MEG, jeg lar ikke spiren min slippe unna en gang til. Lykke til med videre ruging. Kos deg masse hjemme,- vel fortjent. Må si jeg gruer meg til jobb på mandag. Er jo noen som vet,- og kommer til å spørre hvordan det har gått,... får heve hodet og tenke på noe annet enn ivvf en stund.
Hedda39 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2011 hmmm, begynner å prikke veldig i puppene her,.. pluss veldige mens smerter. Mensen vil komme kjenner jeg, men akkurat som hormonene stoppe den. Rart siden alt dette var borte tidligere i dag...Litt småstøl i magen også... Skal skal/ ikke slutte på progynova og crinone, så kan den dumme tanta bare komme!!!!
shalin Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Jeg vet akkurat hvordan du har det.... dette var mitt 3 forsøk,og dessverre negativt:-( det er så frustrerende å få negativ test gang på gang,dessuten er det en legetabbe at jeg ikke kan få selv,grrrrr... Jeg tok og akupunktur denne gangen,og "babyklister" men neida hjalp ikke det heller:-(( Da blir det fersk forsøk på meg/oss neste gang,så da er det bare å krysse fingre og tær for oss som ikke lyktes denne gang.
Tante_Esel Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 ja du har rett! da er jeg gravid naa, og du blir neste forsøk da klart jeg skal vaere her for deg uansett!!! men du: hvis du er gravid og slutterpaa crinone saa vil vel kroppen produsere nok progesteron paa egenhaand vel..= saa da er det jo bare aa slutte, og enten saa kommer tanta med en gang, og det blir kortere tid til neste forsøk, eller saa kommer ingen tr, og du faar positivt svar paa blodprøva.... hadde slutta jeg om jeg var deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå