Gå til innhold

dagene frem til testing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dagene frem til testing går såååååååå sakte.

vil teste nå jeg...men IKM er ikke før 12/13..

tro hvor mange tester jeg kommer til å svi av denne gangen... :-)

flere som er utålmodige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa!! Utålmodig:P Tok ein test i dag tidlig, sjølv om det er nesten 1 veka til IKM. Den va såklart heilt kvit då.. Men håpe den vise noke anna i neste veka. MEN hadde jo håpt på to strek i dag.. Berre ein liten ein hadde vert fint :D hehe

Føle meg litt *ko-ko* om dagen

Skrevet

...................................................................

Jeg tok også nettopp en test i dag da jeg skulle hatt menstruasjon i går (i følge den syklusen jeg hadde da jeg gikk på p-pillen iallfall).

Dette var min andre test i denne perioden (1. prøveperiode), og jeg ble VELDIG skuffet pga jeg har hatt flere av de typiske symptomene på graviditet, men viser seg bare å være pga p-pilleslutt:,(

Leste at det var mange her inne som gikk flere mnd før de fikk syklusen sin eller menstruasjon tilbake etter pilleslutt.........

Så da har jeg jo absolutt ingen peiling på når jeg evt får eggløsning!!?!

Burde jeg kjøpe eggløsningstest?

Har dere prøvd det før, og hvordan fungerer de??

Skrevet

det er ikke fritt for at jeg startet å åpne den 15 .pakningen jeg bestilte på billigtester snart...!! er jo ennå ei stund til 14-15, men jeg blir nødt til å "varme opp" testinga.... ♦hihi♦

Jeg krysser fingrene for dere begge-og håper dere snart har en ♂ eller ei ♀ i magen ♥

blir ikke mindre spennende selv om man har fått 2 fra før merker jeg :-D

Skrevet

...................................................................

Jeg tok også nettopp en test i dag da jeg skulle hatt menstruasjon i går (i følge den syklusen jeg hadde da jeg gikk på p-pillen iallfall).

Dette var min andre test i denne perioden (1. prøveperiode), og jeg ble VELDIG skuffet pga jeg har hatt flere av de typiske symptomene på graviditet, men viser seg bare å være pga p-pilleslutt:,(

Leste at det var mange her inne som gikk flere mnd før de fikk syklusen sin eller menstruasjon tilbake etter pilleslutt.........

Så da har jeg jo absolutt ingen peiling på når jeg evt får eggløsning!!?!

Burde jeg kjøpe eggløsningstest?

Har dere prøvd det før, og hvordan fungerer de??

Skrevet

jeg bruker en hel formue på tester hver mnd... :-)

men har 4 stk liggende nå...enda i hverfall.. i morgen har jeg sikkert bare 3 igjen...

hmmm.. holder ikke til neste helg det.. må vel bestille noen flere. :-)

Skrevet

og hvor finner jeg den siden til billigtester som alle snakker om???

prøvde billigtester.no og billig-tester.no, men ingen treff :/

Skrevet

gå på startsiden og skriv inn billige graviditetstestester hvis du ikke får det opp slik du har prøvd, da finner du det lettere :)) har forresten hørt forskjellige fra folk om når de ble gravide etter p pille slutt. og mange fikk mensen igjen mnd etter eller bare etter et par mnd :)

Skrevet

Eg begynte med EL testing første pp etter pilleslutt.. Det var fordi eg hadde svært uregelmessi syklus før eg begynte på pillane, og ville ha ein oversikt, slik at eg visste når sjansen for å bli gravid var størst. Og bli kjent med kroppen på ny. Først i 3pp fekk eg smilefjes på EL testen. Men har heldigvis hatt ganske faste syklusar. Eg bruke billige testar som eg kjøpe www.lavpris-tester.com/

Desse fungerer svært bra, men har CB tester og, for å dobbelsjekke ;)

No har eg kjøpt meg ein CB fertilitetsmonitor, som eg skal begynne å bruka neste pp, visst det ikkje blei klaff denne gongen.. Spennande..

Skrevet

jeg bestilte nye denne uka og fikk de etter 2 dager :) jeg klarte jo selvfølgelig å bruke opp de 4 stavene jeg bestilte tidligere.enda jeg viste det var for tidlig. snakker om evig optimist!!! :-D

Skrevet

Det er uutholdelig !!

Jeg har IKM 13/14 februar og holder på å gå på veggen av rastløshet! Jeg kjenner alle de klassiske symptomene kommer, men prøver å roe meg selv ved å si at det bare er jeg som tar helt av. :)

Håper at det sitter for oss alle her inne :)

Skrevet

når skal du teste da?

jer har blitt ekspert til å kjenne etter å innbilde meg symptomer...

men trur faktisk det har klaffet denne gangen..

Skrevet

jeg føler også at det har klaffet, men vet jo jeg blir veldig deppa når mensen kommer!! i går fikk jeg kramper i tærne med jevne mellomrom, det har jeg ikke hatt siden jeg gikk gravid med de 2 andre....sååååå...det må jo være lov å HÅPE!! men sist jeg gikk gravid da jeg mistet hadde jeg metallsmak i munnen ei uke før forventa mens, så går å håper litt på dårlig ånde her nå !!;))

hadde vært greit med en aldri så liten festeblødning disse dager så man iallefall kunne fått det som et lite tegn!!

*med fare for å bli smågærn*!!!

Skrevet

Det er så flott å lese at det ikke bare er jeg som er litt på en snurr :D!! Jeg kjenner etter og innbiler meg at jeg er så trøøøøøøtt atte! Men antageligvis er jeg bare lat. Hvis jeg er helt helt ærlig har jeg ikke så mye som et bittelite tegn engang! Og det gjør meg egentlig litt dårlig humør. For vi har lagt fine aksjer , EL er vært og alt i orden men likevel ser det ikke ut til å ha klaffet! Også er det en uke til IKM og enda lenger til EL igjen! Men jeg synes perioden fra TR til EL er bedre enn dagene frem til testing. Humøret svinger så sinnsykt! Og snart kommer PMS også det gjør jo ikke saken noe bedre! Nyt følelsen av at dere tror det har klaffet for den følelsen har IKKE jeg og da blir jeg så misfornøyd...selvom jeg vet at det er VELDIG barnslig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...