Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Min nydelige sønn ble født 24.01, hurra! :-)

Noen som vet om jeg kan ligge i badekar? Jeg har ingen sår i underliv, ingen sting eller noe. Glemte å spørre på sykehus. + noen som vet når jeg kan begynne m smokk? Hørt 3 uker........han har så sugebehov!!!

Takker for kunnskap!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142864964-badekar-og-smokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Jeg har 2 barn fra før, og venter mitt tredje.

Jeg fikk beskjed om fra JM å ikke bade i det hele tatt før 6 uker etter fødsel. Pga at det er åpent opp, og innover, å da er d stor infeksjonsfare!! Så jeg råder deg å vente med det.

Smokk tror jeg mine begynte med etter 4-5 dager. Så lenge amminga, og melken har kommet bra i gang.

Gratulerer så masse med en liten gutt! ;o)

Jeg har oxo fått beskjed om å vente med å bade til blødningene er over i underlivet, pga infeksjonsfare. Så ville ha venta med badekarbading.

At han har veldig sugebehov kan være fordi han tar til seg lite næring av gangen. Derfor blir han fort sulten igjen ;o) Men så fort melka kommer ordentlig igang, så vil det gå lengre tid mellom hver ammestund ;o) Det er jaffal min erfaring. Da vi hadde litt trøbbel med amminga i starten, har jeg venta med å gi smokk til jenta vår. Men da jeg skulle prøve å gi ho den her om dagen, gren ho bare på nesa og brakk seg, hehe. Så tror sannelig ikke ho vil ha noen smokk, jeg. Ingen vits å tvinge ho heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...