LittLykkelig Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Han er 8 mnd imorgen. Har rullet begge veier lenge nå. Han driver aktivt med pivotering heter det vel. Lurer litt på om han åler seg. Han er jo plutselig på et helt annet sted i rommet. Eller er det faktisk mulig at han snur seg så mye kun ved hjelp av pivotering? Virker som han bare beveger seg når jeg ser en annen vei! Hehe. Tidligere idag lå han plutselig med rumpa under sofaen. Så jeg tror at han prøver å åle, men havner bakover. Regnes det også for å åle eller må det være tydelig og rytmisk rett forover? Merker iallefall at jeg må gjøre det rent oftere og passe på at det ikke ligger småting på gulvet. Nå putter han nemlig i munnen det han finner! Ny tilværelse gitt..
*smula* Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Mange begynner med å skyve seg bakover, før de åler framover. Og hvis han i tillegg snur seg rundt sin egen akse, kan han komme seg til de utroligste steder vha den teknikken.
LittLykkelig Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Ja tror det er det han gjør altså.. Må mange ganger le litt når han plutselig er på et helt annet sted. Ting skjer så fort nå, han lærer jo nye ting over natten. Vanskelig å henge med i svingene
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 hehe det er så gøy når de begynner å bevege seg rundt! Minstegutten vår på 5mnd var plutselig på kjøkkenet igår, da jeg hadde lagt han i babygymmen for å gå på do. Han åler seg ikke, men han snurrer, ruller og skyver seg sidelengs. Han er såå stolt og blid da, når jeg ser hvor han har havnet:P hehehe!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 (altså, jeg la han i babygymmen i STUA, hehehe)
LittLykkelig Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2011 Oi det var tidlig! Han her har vært litt bedagelig av seg, men nå har det plutselig tatt helt av bare på siste uka både med babling og motorikk. Er egentlig litt sjokkert over hvor fort ting skjer. Tenk for en utvikling! Ikke rart de sliter med å sove, hjernen må jo gå på høygir iblant
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Haha du sier noe der!! Ting skjer så fort at jeg henger overhodet ikke med, hehehe.. Å nå som pappaen har vært i utlandet med jobb i 3 uker, så kan du tro han synes mye hadde skjedd!hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå