QueenM Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hei å hopp Jeg er idag 27+5, så går snart over til neste trimester tiden flyyyr!!! Men det jeg skulle spørre om var, kan jeg ta solarium? Jeg har har begynt å få masse kviser/uren hud frem på brystet, øvre del bak på rygge og i ansiktet. Har lyst til å ta noen timer bare for å få bort noe av dette å se litt freshere ut.. Men er usikker på om jeg kan, hva mener dere? Vet jeg ikke skal bli overopphetet, men tenkte sånn 15 min 2-3 ganger bare..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ja, det mener jeg å ha lest at du kan... Jeg tok litt sol i forrige svangerskap, men etterhvert måtte jeg slutte pga bekkenløsning og pigmentflekker! Det var også ubehagelig å ligge på ryggen husker jeg... Men som du selv sier er det vel overoppheting de er redde for! Husk å drikke masse vann, ha viften på max og legg gjerne et håndkle over magen for å beskytte litt. Kos deg! )
Tigress Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tar en del solarium, det er den eneste smertelindringen jeg kan gjøre for ryggen min nå.
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg skal gså ta litt sol...Jeg fødte bebis nå i juni, og da satt jeg jo høygravid ut i sola! Kan umulig bli varmere i solarium dersom du passer på å ikke ligge lenge og at du har på vifte på max:) Lyst å få litt farge jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå