Torjus 09 Skrevet 3. februar 2011 #1 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei alle sammen I mangel av barnehage og dagmamma i området Asker/Bærum frem til sommeren, vurdere jeg en ordning der vi går sammen to til fire familier hvor vi passer hverandres barn på omgang fra og med mars til og med juni. Om vi går sammen feks tre familier, vil hver og en måtte passe tre barn hver sjette dag. Jeg ser for meg en ordning der vi bruker ett fast sted å passe barna (det mest annvennelige hjemmet), slik at barna får et fast og trygt tilholdssted på dagtid. De som bruker sitt hjem som base, vil få en kompensasjon fra de andre (Jeg har en enebolig som er anvennelig, men vi bør bruke det som er mest annvenelig både med tanke på barna og logistikk) Vi går også sammen å spleiser på en brukt trippelvogn eller annet transportmiddel (som selges i etterkant), slik at de som passer barna har mulighet til å gå ut og kanskje til en åpen barnehage i nærheten. Om vi i løpet av tiden frem mot sommeren får tak i en dagmamma uten hjem å passe barna, vil hun/han kunne komme inn og passe barna i stedet for foreldrene, så fremt at alle foreldrene godkjenner henne/ham. Ta kontakt meg meg på mail: [email protected] eller på telefon 95 75 75 11 om dette er interessant for dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142864540-passe-hverandres-barn-i-asker-b%C3%A6rum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå