Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på... Da jeg sto opp i dag var jeg gjennomvåt nedentil, masse blank veske med konsistens som, tja, sånn blank greie som er inni et egg. Jeg hadde vært på do en time før, så alt må ha kommet i løpet av den tiden. Det renner ikke, men det kommer litt hele veien med veske, akkurat nok til at jeg merker at det er der. Kan dette være vannet som sakte men sikkert kommer ut?

Jeg er 39+2 på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være vannet, men mest sannsynlig økt utflod. Jeg hadde det forrige gang, ble kjempevåt, og måtte gå med bind. Var 2 dager over termin. Dro på føden, og fikk vite at det ikke var vannet, bare masse utflod.

Når vannet mitt gikk under fødselen var det som om det gikk hull på en ballong full av varmt vann som fosset ut mellom beina mine, og da var det ikke tvil!

Skrevet

Synes liksom ikke det ligner på utflod, hmmm.. Får vel bare vente litt til og se om det skjer noe mer.

Ringe sykehuset og spørre, evt?

Skrevet

Ja, det skader jo ikke! Det er derfor de er der!

Det lignet ikke på utflod hos meg heller, var helt vått. Men fostervann er ikke geleaktig.

Skrevet

Slimproppen? Har hørt den er litt sånt eggehvit aktig slim, og trenger vist ikke å være blod i det.. :-)

Skrevet

Slimproppen var kanskje et godt tips, mtp konsistens. I tilfelle er det vel bare å smøre seg med tålmodighet, det trenger jo ikke å bety noe som helst annet enn at det kommer til å skje snart, og det gjør det jo uansett når man er så langt på vei.

Skrevet

Ja 5 dager til termin:-) Da er det ikke lenge igjen ;-)

Her er det 13 dager til termin , nedtelling på fult :-)

Syns han kan komme snart jeg nå ;-)

Masse lykke til :-) Håper du føder snart ;-)

Skrevet

Det ser altså ut til at det ikke var vannet, ingenting har skjedd siden i dag tidlig. Jeg mistenker dermed at det kanskje var slimproppen, i veldig oppløst tilstand, og håper at det betyr at ting kan sette i gang snart! LEI av å vente!

Skrevet

Du nærmar deg nok. Her går eg på overtid og skjønnar utolmodigheita :) fostervatnet er ikkje slimete, men ser ut som vanlig vatn og luktar litt søtt. Hopp ei runde i høyet, det kan få fart på sakene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...