Gå til innhold

Gravid-tightser / slimfit bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor man kan få tak i noen fine tightser eller slimfit bukser?

Vet de har hatt noen fine jeans tightser på HM, men de virker å være utsolgt overalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Giina.

Jeg skjønner at jeg var heldig da jeg kjøpte en lys gravid-jeans tights på H&M i forrige uke. Jeg bor praktisk talt i den nå:) Det kommer HELT sikkert inn mer til våren!!!

Ellers har jeg kjøpt en noe på Nelly.com. Det blir fort utsolgt der også, så sjekk innom ofte, og bestill med en gang du finner noe du liker. Min erfaringer at buksene der er litt store i størrelsen....

Lykke til!:)

http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/kl%C3%A6r/

Skrevet

Hei:)

Jeg bestillte meg akkurat mamma-tightser på Hm.com nå, så løp inn der du:) Virket som de hadde fyllt opp lageret igjen.

Spire i magen - hvordan var mamma-tightsen fra Hm i størrelsen?

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg gravid olabukser slimfit tights på Babyshop:))

Halv pris på de nå, hvertfall i Oslo!

Superfornøyd med de :)

Skrevet

Hei Emmasmamma.

De jeg har (lys jeans-tights) var store i størrelsen! Jeg måtte ha XS.

Skrevet

Hei Emmasmamma.

Kjøpte denne lyse jeans-tightsen på H&M for en uke siden. Litt stor i størrelsen (vider seg ut en del) Trodde det skulle bli rart å ikke ha strikk over magen, men den er veldig god..

http://www.hm.com/no/product/77160?article=77160-A

Skal sjekke babyshop, der har ikke jeg tenkt på å se :o)

Har dere noen tips om hvor de har fine amme bh'er forresten?

Skrevet

Hei:)

Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker til vanlig,og hvilken størrelse du bestillte i denne buksa?

Jeg er også skeptisk til det lave livet, får ikke prøvd den på forhånd heller. Men kanskje jeg bare skal stole på deg da:)

Skrevet

Hei,

Kjøpte akkurat to tightser på www.purlogpersille.dk. De var av merket boob, og var veldig gode - gikk langt opp på magen, og kan nok brukes i hele svangerskapet antar jeg, fordi de var såpass elastiske.

De kom raskt i posten etter bestilling. Lykke til!

Skrevet

Jeg har også kjøpt denne buksa og er veldig fornøyd med å endelig ha en slim bukse:)

Den er ganske vid i livet, jeg bruker nok sånn egentlig 42 i str nå(vil ikke innrømme det) og kjøpte M i den buksa og den passer fint...

Skrevet

Jeg har en bukse jeg kjøpte på Vero Moda. Det er en stretch jeans med glidelås bak. Den går godt over magen og er kjempedigg å ha på seg. Så etter den på Oslo City da jeg var der nå, men virker som de kanskje ikke har den mer? Anbefales i alle fall hvis du finner den.

Skrevet

Sicama:

- Hvordan var disse i str?

Skrevet

De jeg kjøpte på Babyshop (På Storo storsenter nå denne uka) )var også merket Boop. :)

De kosta egentlig 599, og nå 298kr :)

Var helt vanlige i str. Jeg bruker 36,S til vanlig men kunne ha XS i disse. Kan sikkert vide seg litt ut etterhvert.

Veslefrøkna09 + juli2011 <3

- Jeg har også de buksene fra HM. Skikkelgi gode:)

Kjøpte mine på Vero Moda på Storo storsenter, men d var i November. Så jeg vet ikke om de har de der nå lengre.. men verdt å se :)

Skrevet

de treningsbuksene(bomulls tights) de har på hm: som er høye i livet. henger ikke på gravid men på sport. de koster 199pr.stk. opplever de som slankende og pene på. kjøper de alltid i xs. vanligvis før graviditeten var jeg en 36/38, nå er jeg en 42(gått opp 13kg...), men, passe alikevel gitt;) liker de tightsene trange og da ser jeg slankest ut har jeg funnet ut. tigthsene sklir ikke ned, og er innmari fine syns jeg og med en topp inni.

Skrevet

Boob maternity wear har noen kjempefine! De er dyre, men veldig bra kvalitet og ser bra ut ;)

Skrevet

Hei igjen emmasmamma!

Bruker L, 40-42 til vanlig. Kjøpte medium og den sitter veldig fint.

Håper den faller i smak hvis du går for den :o)

Skrevet

Mamalicious har/har hatt noen fine slimfitjeans. Utrolig gode på:) En stund siden jeg kjøpte mine, men har ikke begynt å bruke dem før nå.

Skrevet

På Gina Tricot selger de noen highwaist tightser som er alldeles nydelige å gå i:) De er ikke laget mtp gravide, men fungerer absolutt like godt som gravidtightser/bukser. En jeg kjøpte var såpass tykk i stoffet at fint kan fungere som bukse, uten å være avhengig av en tunika over rompa. Anbefales!

Skrevet

Skal prøve å beskrive hvordan størrelsene på " boob"tightsene fra purløg og persille var;

Altså, de jeg ville ha var utsolgt i M, og jeg bruker vanligvis M-L (er 172 høy og ca 70 kg). Derfor bestilte jeg dem i L. Jeg merker at de kanskje er litt store, men passformen er likevel såpass god, at jeg syns de sitter bra likevel. Jeg kunne nok brukt dem selv om jeg var 10 cm høyere, og kunne vært atskillig større rundt rumpe og mage. Her er mye å gå på, men de siger IKKE. De er myke og behagelige rundt magen, og her er det mye plass for en gravidemage. Tror derfor at disse kan brukes i mange måneder fremover (er nå 20 uker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...