Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi på 3D Ultralyd på Lillehammer, hos Gyn Roald Lorentzen. Og det kan jeg anbefale på det strekeste!!

Vi kom inn i en leilighet som så mer ut som et hjem, enn et legekontor. Venterommet var ei stue med masse stoler, sofa og chaiselong. Det sto fremme kaker og kaffe og de spilte behagelig musikk.

Inne hos legen lå jeg på en sofa med masse puter, det var dempet belysning og rommet var vakkert innredet med speil, bilder og en stor gipsavstøpning av datteren hans sin gravide mage.

Han brukte en hel time til å vise oss rundt i magen, og prøvde å få til et bra bilde i 3D. Den timen bare fløy av gårde. Siden babyen vår bare ville ligge med ansiktet sitt inn mot ryggen min eller inntil morkaka, fikk vi ikke sett noe bra 3Dbilde. Han ville derfor tilby oss en ny time. Og vi trengte bare å betale 1/2 pris for timen.

Har du råd til å bruke 1000 kroner på en slik opplevelse ville jeg aldri tvilt!

For timebestilling kan dere ringe 61258010.

De har åpent på onsdager på kveldstid, hvertfall helt frem til 21.00.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at du er fornøyd med de.. :) vi skal dit 17 februar..

håper bare at lille junior er samarbeidsvillig.. har vært på en del ul på sykehuset, men hver gang så har han/hun ligget med hode ned og ryggen til.. så er ikke så mye vi har sett av den lille.. skjønn skal vi ikke vite, men gleder oss veldig masse til 3D ul alikevel.. :)

Skrevet

De anbefaler jeg også! Var der rett før jul og tok ultralyd, var i uke 16.

Skal tilbake i uke 28, og GLEDER meg, fantastiske ansatte og et nydelig lokale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...