Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har kastet opp siden uke 7. Frem til jul kastet jeg opp flere ganger hver dag, nå kaster jeg opp ca tre ganger i uken. På mandag fikk jeg omgansyke, har siden da ikke klart å holde på så mye. Jobber fortsatt 100%, men jeg er så sliten at i dag bare gråter jeg. har også en datter på 3 som er utrolig trass. Det håndterer jeg med gode rutiner.

Jeg har utrolig stor vegring for å sykemelde meg.

Når begynner det å bli farlig for barnet?

Jeg er i uke 31, gikk først ned 4 kg fra orginal vekt og har nå gått opp igjen ca 6 kg. Sist gikk jeg bare opp 5 kg.

Tips, råd? Mannen stiller veldig opp, men han har også en krevende jobb.

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en slitsom og fortvilet situasjon. Men du må ta ditt og barnet helse i første rekke . du kunne jo prøvd sykemelding en ukes tid i allefall for å få slappa av og samlet litt krefter ? =) du burde ta en prat med legen din om dette , di har som regel alltid di beste rådene på lager =) lykke til

Skrevet

For å få overskudd MÅ du få i deg næring (jada, jeg skjønner at du vet det, men måtte bare få det sagt :) Du har sikkert prøvd alt av gode og dårlige kjerringråd, men jeg hiver ut ett forslag allikevel... Kjøp deg sånn Rett i Koppen tomatsuppe og spiralloff... Bruk god og laaaaaang tid på en kopp med suppe. Spis den aller helst med t-skje og dypp loffskiva i suppa før du tar en bit. Dette er ikke mye godt, men det er veldig lettfordøyelig og kroppen tar av en eller annen grunn lett opp næringen fra suppa og loffen kan binde magen litt. Drikk farris eller liknende i små slurker utover hele dagen. Da får du viktige salter og væske :)

Og når du er så sliten at du bare gråter, så er det ikke ett nederlag å få en sykemelding!! Prøv omså en gradert sykemelding eller an aktiv sykemelding i ett par uker!! Husk at du får neppe medalje fra arbeidsgiver bare fordi at du brenner ditt eget lys i begge ender!! Du har lov å være litt "egoist" og tenke KUN på deg og ditt!!

Du skal snart avlegge en kjempeetappe der du trenger all den energien du kan samle, så senk skuldrene og la jobb være jobb for en liten stund hvertfall :)

Masse god bedring og masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...