Gå til innhold

Lurer dere i baderomsskapene til de du er på besøk hos?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det har aldri falt meg inn! Jeg spør hvis jeg trenger en saks el...

Tror jeg skal sette noen feller hos meg ja.. liker ikke at noen snoker i mine skap selv om det bare er toalettsaker so er der. Noe så frekt!

Annonse

Fin venninne du har. Nei, jeg kikker ikke i baderomsskapene til folk. Dels fordi jeg har folkeskikk, og dels fordi (som noen over her også sa) det kan føre til at jeg får vite noe jeg ikke vil vite.

Jeg leser ikke dagbøkene til folk jeg er på besøk hos, heller.

Jo det er frekt å snoke i andre sine privatsaker. Er det noen som ikke syns det er frekt? Går dere å ser i skatollet eller i nattbordet også da? Det som står på åpne hyller kan ikke sammenlignes med å se inn i skapene til folk! På badet har man ofte medisiner og produkter til personlig hygiene og private saker. Det er da ingen som har noe med å se der! Hvorfor skulle man titte der? Bare av nysgjerrighet og det er frekt jo!

Trenger man et plaster eller andre saker så spør man. Ikke bare forsyner seg selv. Går dere å forsyner dere i kjøleskap og slike ting også?

Mener dere virkelig det?

Begriper ikke hva som skulle være så "frekt" ved å se inn i skap fulle av hudkremer, deodoranter, shampoer og neglesakser. Men enkelte her inne har åpenbart så mange hemmelige ting de legger der inne at de skjelver bare ved tanken.

Haha, nei tanken har ikke slått meg en gang!

Hender at jeg titter i skapet under vasken om jeg er på jakt etter toalettpapir, men der pleier det vanligvis ikke være så mye hemmelig...

Annonse

Men hvorfor skal man se inn i et skap som inneholder bare kjedelige ting som deodoranter og shampoer?

Det er klart at folk åpner skapet for å finne ut noe hemmelig. Jeg syns det er å snoke. Pleier ikke å gjøre det, men har kanskje gjort det to ganger da jeg ikke klarte å stå imot.

Jeg pleier å stryke fingeren min over listene rundt omkring. Blir fingeren støvete, tar jeg fram støvsugeren og starter den opp, som et lite hint. Hender også at jeg går inn på soverommet deres og plukker fram lodotter under senga, som jeg så legger på salongbordet deres. Hvis de ser spørrende på meg, sier jeg bare: "Var visst noe som hadde falt på gulvet."

Hender nok at jeg kikker inn i skapene ja. :)

Vet ikke egentlig hvorfor....

Ikke er jeg skamfull over det heller., for det ligger ikke noe ondsinnet bak.

Men jeg tror det er noe som var mer hyppig da jeg var yngre.

Nå er det ikke like spennende. :)

Har aldri gjort det, er ikke så nysgjerrig av meg. Vet at mange gjør det. Hos meg finner de ikke noe interessant. Kun kremer, deodoranter, q tips osv Medisiner har vi innelåst i medisinskapet og det ligger ikke på badet, ei heller sexartikler ;)

Unntaket er forresten hvis det er tomt for dopapir, jeg trenger bind o.l Da må jeg nesten ta meg en titt.

Jeg gjør det nok av og til hvis jeg overnatter, ikke ellers. Tror jeg gjør det av ren nysgjerrighet. Ihvertfall ikke for å bruke noe av det som ligger der. Forresten, en gang prøvde jeg å finne en saks.

Nei, jeg har da litt oppdragelse :)

Etter å ha lest her, så er jeg glad for at jeg har eget bad og gjestedo til gjestene.

Til dere som vil gjøre skapsnokere flaue, legg en klinkekule inni skapet, når døra åpner så triller den ut og lager en høy og fin lyd. Snokeren blir flau og du får deg en latter! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...