Gå til innhold

Et av barna mine har vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg håper storesøster får også. Greit å være ferdig med det før babyen kommer! Jeg har hatt det selv, så da er det ikke noe å bekymre seg for. Har storesøster hjemme fra barnehagen og hun er så omsorgsfull mot lillebror. Det er ypperlig siden jeg er kvalm som et juletre og egner meg best på sofaen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..kvalm som ett juletre ;) Her går jeg også å satser på at lillegutt får vannkopper (går i barnehagen) samtidig som jeg ikke vil pga kvalmen. Her kommer ikke neste før i august så ikke noe stress da :) Lykke til med vannkopper !! Håper det ikke blir for hardt da :)

Skrevet

Hehe, vannkopper er jo gøy! :o)

Vi hadde en runde på guttene i høst. Først storebror, og på dagen 2 uker etter ble lillebror prikkete. Jeg var nygravert og egentlig litt glad for å få en unnskyldning til å være hjemme fra jobb noen dager! ;)

Skrevet

Jeg håper også på at sønnen min får vannkopper ,går i hans bhg nå også.

Hadde vært greit før babyen kom :)

Skrevet

Dattern min har vannkopper helt på slutten nå :) Er bare glad til jeg for at hun fikk det nå! :) Fikk faktisk KJEFT av en mor i bhg som mente jeg var verdens mest uansvarlige person som faktisk hadde dattern min i bhg nesten 2 uker etter smitten.... hun mente at jeg skulle ha holdt henne hjemme i 4 uker slik at ikke barna hennes kunne få det!! øøøøhhh... hun var faktisk hjemme noen dager før hun fikk utbrudd og... jaja..... hun om det! :)

Skrevet

I alle dager, det var jo over middels hysterisk, Trultemora! Jeg må le litt av hun moren du møtte på.

Legen vår sa at 5 dager fri fra bhg etter utbrudd burde holde. Alle vannkoppene skal selvfølgelig være tørre og almentilstanden skal være fin før han dra i bhg. Håper jeg slipper samme mottakelse som du fikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...