Puppen og lillemor Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Det går så lang tid mellom hver gang - alt fra 4 - 10 dager. Hører hun ligger og presser men det kommerbare luft Hun er 4 måneder og får bare morsmelk
cadence Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Har samme problem her, baby 3 1/2 mnd som kun får MM. Ikke bæsjet siden lørdag. De siste to ukene før da kom det bæsj senest annenhver dag. Hun fikk 3 mnd vaksina på mandag og har vært i elendig form etter det oppå det hele, men det henger muligens sammen? Kommer ut masse luft med mye lukt, tisser bra.
cecilie25 Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Maltekstrakt eller sviskemos skal hjelpe.
MissVaiper Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Så lenge babyen har det bra så kommer det når det kommer. Er nok værre for oss som venter. Jenta mi hadde 22 dager mellom en ladning. Jeg var nærvøs å ga både sviskemos og sviskesaft, smurte litt utblandet grønnsåpe rundt rumpehullet for å stimulere, men ingenting hjalp. Det kom av seg selv til slutt. Alle jublet og hun så ut som et spørsmålstegn. Hehe. Og joda, prompene hennes STINKET.
Puppen og lillemor Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 men hvordan kan jeg få gitt henne dette - jeg ammer jo hele tiden (så ikke noe melk å blande det i..) Kan hun få sviskemos/sviskesaft med skje? Og hvor mye? (og er dette greit med tanke på at hun aldri har fått noe annet enn morsmelk) Kan jeg eventuelt gi henne litt vann med malt i?
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 0-14 dager er helt normalt med bare mm:) Jenta mi gikk også 7-10 dage i den alderen. Og når de bare drikker melk blir det mye luft, og de presser jo for å få dette også ut - ikke nødvendigvis at de må bæsje selv om de presser. Men dere kan jo evt. prøve med en liten q-tips med sinksalve i bakenden dersom det går veeeldig lang tid og de er plaget. Det funka her når vesla gikk litt VEL lenge.... Ellers var det nylig et innlegg her om babymassasje som visstnok skal være veldig effektivt, let frem dette og prøv!
siz85 Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Link til babymassasjen: http://www.dinbaby.com/index.php/layout/set/print/forum/thread/142813835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå