Gå til innhold

kan det være?? neeiii.. eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i dag og det lyste GRAVID etter 5 sek!!!!

er 16 dpo så eg tørr litt å stole på den.. har aldri hatt kjemisk før så eg vet ikke.. tar en ny på lørdag tror eg....

Endelig vår tur!! men det er derfor det ikke har gått opp for meg enda. jeg var helt sikker på at denne mnd gikk det ikke. Har prøvd en stund så eg tenkte at det kunne jo ikke være no. men ... kanksje.. :D

Hvor fort bestiller man lege time?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her crystal! 15dpo i dag, ingen tegn til mens, svak strek på billigtest og kryss på CB g test!:)

Tror det ikke før til helgen! da skal jeg prøve CB digitalen som ligger og venter!:)

Lykke til!

klem:)

iiiiiiiiiK! hehe

Skrevet

Hei, på visitt fra 1.tri her. Tror det er sånn, at man ikkje kan få "falske" positive tester - så jeg tror nok at du er gravid :) Gratulerer!! Jeg var selv på samme måten, tok 3-4 tester før jeg trodde det var sant - alle var selvfølgelig positive :)

Jeg bestilte legetime med en gang, da var jeg 2-3 uker på vei. Dette for å ha noe å glede seg til - for ventetiden i 1.tri går utrooolig sakte. Man kommer til vanlig ikke til på kontroll før uke 8-10, men da har man i alle fall en dato å se frem til.

Lykke til med graviditeten!

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren!!!

Kos deg med den voksende magen :)

Skrevet

GRATULEEEERER SÅ MASSE til dere begge Cryst@l og lille blomst!!:D:D en suuuuper nyhet å sti opp til altså :D

da har faktisk alle jeg har fulgt med i denne pp fått positiv test, og ingenting er bedre enn det! :D

masse lykke til til dere begge:) =)

Skrevet

Takk! masse lykke til du også!;)

tror det ikke enda, men overlykkelig!;)

Skrevet

hehe, det skjønner jeg godt! : ) men går nok opp for deg snart skal du se: )

takk for det du, jeg trenger det visst veeeeeeldig!! heh.. :b

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Heldiggris ;)!!!

Har du temp kurve?? Hadde vært gøy å se

Skrevet

Gratulerer med magen :) Tror nok at du skal stole på den :)

Jeg tok faktisk 7 tester jeg, da jeg var gravid (alle var selvfølgelig positive). Damen på lab´en på legesenteret humret litt da jeg ville ta en der også, bare for å være sikker. Og, så ble det mer sant da. hehe :) Nok en gang, gratulerer!

Skrevet

Tusen takk allesammen :)

ja, jeg skal ringe legen i morgen for å ta en test hos de og... hehe.. :D må være heeeeelt sikker..

har ikke gått opp for meg enda.. måtte se på testen igjen når eg kom hjem :) hihi..

men hvordan deler jeg charten min fra fertility friend?

Skrevet

Gå til din home page - kopier http adressen og lim inn her

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så moro.. Gratulerer så mye:)

Gratulerer til deg også lille blomst:) Dere må gjerne sende litt babystøv til meg hvis dere har noe til overs;)

Masse lykke til med graviditeten deres!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...