Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Datteren min på 14 mnd har en monster-bleie en gang i døgnet, dvs. en overfylt, rennende diarè-bleie, som for sikkerhets skyld gjerne avleveres mellom 4.30 og 5.30 om morgenen. Noen ganger er 2-3 ganger rundt samme tidspunkt. Dette har skjedd hver morgen den siste uka. Hun var syk i forrige uke, med forkjølelse, virusinfeksjon og feber, men bortsett fra dette bæsje-problemet har hun vært i fin form og i barnehagen siste uka. Hva skjer a? Det er vel ikke diarè når det bare er èn gang i døgnet? Allmennformen er ellers veldig bra, hun spiser og drikker normalt og har våte bleier ( er ikke uttørret). Bør vi gå til lege? Kan hun være allergisk? Bør jeg kutte ut melk, for eksempel? Hva hjelper? Setter veldig pris på svar...
EgG Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Dette lurer jeg også på, for snuppa her har det likedan, syk først også denne tilstanden. Heldigvis ikke til det tidspunktet. (bank i bordet!) Hun er 12 mnd. Kan det være tenner?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 HI her. Ja, kanskje det er fler tenner på vei. Her har konstistensen på bleia blitt litt bedre, og vi har unngått lekasjer de to siste nettene. Og tidspunktet er nærmere 6, så da slipper vi å prøve å få henne til å sove igjen etterpå, for DET er nærmest umulig. Kuttet ut melkeflaska noen kvelder, men det gjorde ikke stort utslag.. Ga masse blåbærsaft, men det er jo egentlig ikke diarè, siden det bare er en gang i døgnet. En venninne sa at kanskje det faktisk er forstoppelse, siden hun bare bæsjer en gang i døgnet, og at det da bare eksploderer. Ble da usikker på hva jeg skal gi henne, og bestemte meg for å bare gi normal kost og se på det som er periode som sikkert går over.. De fleste "tilstander" er jo det. Lykke til, Egg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå