Gå til innhold

Hjelp, den ene puppen produserer ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har den lillegutt blitt kjempesint når han har diet på min venstre puppp..og det er nok ikke så rart, for den er tom! Eller det er kanskje litt det etter en natt.. men i løpet av dagen er det ikke noe..når jeg legger han til så kommer det ikke noe melk.. den andre puppen fylles opp og jeg merker at melken kommer, men ikke på venstre.. den har vært helt slapp i hele dag..

hva skal jeg gjøre???

Lillegutt er 4 mnd... ser jo for meg å fullamme en stund til...

venstrepupp var forøvrig den som produserte dårligst sist også, men da ikke før myye senere, jeg ammet til storesøstern var 15 måneder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde også at den ene puppen produserte mye mindre sist gang. Så denne gangen var jeg obs på det fra starten, men uten at jeg gjorde noe så var det den som produserte mest melk fra starten av. Men etter at jeg hadde omgangssyka og raste ned 6 kg i løpet av noen intense 7 timer for snart 3 uker siden, så dalte det ned på LITE på begge pupper. Har fått opp produksjonen igjen (men det gikk utover frossenmelka), men den tidligere "superprodusenten" henger laaaangt bak... Ikke mye der nei, men tydeligvis nok som en dessertsup etter den andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...