LilleBitteliten Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Emanuel. Har spurt før, men her kommer spørsmålet igjen gitt.
LoveDove Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Desperado. Det er alt jeg tenker. Det blir aldri noe annet enn Flåklypa. Jesper er koselig da.
miminka Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jeg syns emanuel er kjempefint. Får litt Jesus-assosiasjoner, men absolutt et flott navn!!!
Gjest Tuyo Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hm.... Synes igrunnen ikke at det passer på en liten norsk gutt. Men om opphavet er spansk eller søramerikansk, ja da blir det noe annet ;-) Med andre ord; et helt greit navn, men som jeg aldri ville ha kalt gutten min for....
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Emanuel på helnorsk gutt passer ikke etter min mening. Jesper er fint
pinoisme Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Liker Emanuel. For meg ville det vært oppkalling etter min bestefar (som ikke var spansk eller søramerikansk i det hele tatt), så jeg er kanskje ikke helt objektiv. Jesper er jeg ikke så glad i, men det er helt greit.
prebs Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Emanuel er jeg ikke glad i. Jesper er kjempefint.
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Emanuel blir way to much for meg, passer overhodet ikke til en helnorsk gutt. Jesper kan jeg glatt kjøpe. Ganske koslig navn, i grunnen.
sommertiara Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Emanuel er pent, men jeg tenker med en gang på apen i Flåklypa og jeg tror også at det er penest i seg selv/på papiret, ikke i virkeligheten. Sånn for min del da. Jesper er kjempefint!!
Medi Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes Emanuel er koselig, jeg :-) Jesper er ganske søtt, men i mine øyne ikke noe voksen mann-navn....
Abracadabra Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Emanuel har jeg ikke egentlig noe mening for eller imot - men Jesper synes jeg blir litt tannløst...det er navn til et kosedyr, ikke et menneske ;-)
mibella Skrevet 11. februar 2011 #14 Skrevet 11. februar 2011 Liker ikke Emanuel, blir litt over the top. Liker heller ikke Jesper. Må si meg enig i at det er mer et kosedyrnavn. Tamt, kjedelig, *gjespe*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå