Gå til innhold

En på 11 mnd i morgen og 3 uker til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så fort tiden går, tanken på at lillemor blir 11 mnd i morgen er helt utrolig, syns ikke det er lenge siden jeg kom hjem fra sykehuset med henne. Også er det bare 3 uker igjen til den andre vesle prinsessen vår har termindato, gleder oss masse til å møte henne og blir kjent med det nye familiemedlemmet! Men merker at jeg nå begynner å blir utrolig utålmodig og sliten av å være gravid. Har vært et kjempe lett svangerskap egentlig men nå på slutten så har jeg fått krafig bekkenløsning og klarer nesten ikke å gå. Får så vondt av veslemor som har en mor som ikke klarer å være ute lenge av gangen og som ikke klarer og rulle og tulle og tøyse på gulvet. Men er det en ting jeg lover så er det at hun skal få en mor som fungerer som bare rakkern bare bekkenløsningen blir borte. Da skal vi ut og gå turer hver eneste dag og vi skal rulle på gulvet, og når andremann er stor nok til at hun skjønner noe skal hun også få være med :) Blir hun som søsteren sin så sover hun de 3 første måndene. hehe

Men skal nok bli litt slitsomt til å begynne med når man har to så tette, er det noen andre som har erfaring med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...