Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Når kjente dere det første sparket? Med førstemanne kjente jeg ingenting før i uke 17, men da kjente jeg det plutseleg hver dag. Nå tror jeg ganske bestemt at jeg kjente spark i går, uke 12 + 1. Er det mulig? Kjentes definitivt ikke ut som luft og va liksom "der nede"....
feris *fødeklar :)* Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 jepp det er mulig...kjent det litt da selv oxo med både første og andre nå 23+0
Mrs Mouse Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 hei! Ej kjente nr 2 i 12. veke ) Hilsen sunnmøring med nr 3 på vei! xx
ops...nr.4 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 lurer selv på d, er gravid med nr. 4 og kan ikke huske at jeg kjente noen ting rundt uke 12 med de tre første.Tanken slår meg at jeg har kjempe, kjempe mye luft i magen, men har kjent d i mange dager nå og samtidig er d ikke som luft, hmmmm, forvirrende. en annen ting jeg lurer på er når jormor klarer å høre fosterlyd med doppler(?).
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg var hos lege i dag, 12+ 3, legen min hørte fosterlyd med dopler. Jippi. Det var ikke kjempesterkt men veldig tydelig så ingen tvil om at det var den lille babyen vi hørte. Så deilig!
cpubim Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg venter nr. 3, og kjente en god del fra uke 13, men så ble det stille igjen en lang periode igjen til etter uke 19.
Lotte29 Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Med første mann kjente jg ikke spark...hun kom alt for tidlig til verden i uke 20+4 i juli 2010. Nå er jeg gravid med nr 2 som er en liten prins og begynte å kjenne bevegelser i slutten på uke 14 og sparkene begynte jeg å kjenne i slutten på uke 19. Har forranliggende morkake.
trippeltopp Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Det må være mulig, for jeg har kjent spark siden uke 10-11.. Som små bobler riktig nok, men dog.. nå er jeg 16 uker og kjenner masse liv hver dag. Deilig! Kos deg!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har kjent 'boblespark' de siste dagene - 2 til 3 ganger daglig. Er helt tydelig ikke luft. Var også på UL tidligere i uka og fikk se en skikkelig turner. Snudde seg helt rundt flere ganger og hoppet opp og ned og sto på gitt. Førstemann kjente jeg ikke no til før rundt uke 17 tror jeg det var. er nå i 12. uke ( så er egentlig inne og tyvtitter litt, 2. trimester til uka).
morromor Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Jeg kjente de første sparkene NÅ NETTOPP! Og det var så utroooolig koselig! Er i 15.uke
morromor Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Nei, eh, det var feil, er snart i 14. uke, gleder meg sånn jeg at jeg bare tror tiden går myyyye fortere en det den gjør (-;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå