Ksenia & Anjem Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 søstra mi sendte en pakke til meg, så klarte hun å sette på feil postnummer...kommer den frem til meg?
godigo Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 ja,den vil kommefrem. men du må nok betale 100 kr i ettersendings porto om paken er kommet frem til et postkontor med det postnummeret. ring posten og si fra om denne pakken,så fremst du har sporingsnr? da kan posten få det postkontoret til å skrive rett post nr,sånn at du får pakken:)
Bettybu Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Klarte å skrive feil nr på en julegavepakke. den var sendt med sporingsnummer, og siden vi var lovlig sent ute, så følgte jeg med..for å se om den kom frem til jul!! Plutselig var den kommet til xxxx, og der skulle den ikke være.. Dvs jeg hadde skrive et feil nr, og pakken lå i en nabokommune. Vi ringte til postkontoret, og sa hvordan det var, og de videresendte pakken....(som da IKKE kom frem til jul..) Hmm, kom akkurat på at min mor gjor samme tabbe, med en liten pakke, den kom frem, men tok litt tid...
Bettybu Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jeg betalte ikke noe for pakken fra min mor...(Uten sporingsnummer) Om svoger måtte betale, aner jeg ikke... Den er uthentet, men ingen har takket for gaver!!
godigo Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 så lenge en pakke med sporings nr er feilsent,skal de som jobber på postkontoret sende pakken til riktig adresse,denne portoen koster 100 kr. ettersendings porto kalles den.
Helann og lillebror Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg fikk en pakke som var sendt til feil postnummer rett før jul. Jeg fikk pakkelappen i postkassa mi, men måtte til et annet postkontor og hente den - var kun det siste nummeret som var feil, så dette andre postkontoret lå ikke langt unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå