Gå til innhold

Flere som tar Lifeline kosttilskudd for gravide? Og blir dere kvalme av de?

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid så sinnsykt kvalm en liten stund etter at jeg har tatt disse pillene (ikke Omega 3 pillene, men en av de andre to.. Uvisst hvilken.)

Er det noen andre som blir det?? Det er jo mulig at det ikke er på grunn av pillene da. Kanskje det bare er svangerskapskvalme?? I dag morges måtte jeg stoppe bilen for å spy i veikanten... hehe.. Fikk jo helt hjerteinfarkt, for det så ut som om jeg sto og spydde blod!!! Men fargen var såklart på grunn av den kosttilskudd-pillen (blåbærekstrakt eller noe) regner jeg med;)

Uansett... Jeg har ikke kastet opp i noen av mine tidligere svangerskap (bare vært litt uvel), så klarer liksom ikke å skjønne at jeg skal gjøre det nå.

Andre som har hatt ulike svangerskap?

Fortsetter under...

Jeg tar også dette kosttilskuddet og har endt opp med å kaste opp noen ganger. Jeg er kvalm om morgenen og må spise litt før jeg tar dem, og en del etter, da funker det.

Jeg tror kvalmen for min del har kommet av at jeg er mer ømfintelig når Omega´en "sprekker" i magen. Jeg hadde forresten en like sjokkartet opplevelse av den antioksidantpillen. Blått og sjokkrosa!

Men jeg syntes det er godt for samvittigheten å få i meg disse fettsyrene og vitaminer og mineralene . Det er ikke alltid jeg ender opp med å få i meg alt det gjennom kostholdet, og det kan være spesielt vanskelig når man er litt kvalm.

Jeg og tar Lifeline, men har ikke merket noe kvalme. Generelt sett er jeg plaget av lite kvalme i svangerskapet. Var litt rundt uke 7-8-9, men det er gått over..

Jeg gikk lenge å lette etter esken på apoteket i går, fant den jo ikke... måtte spørre og da har de skiftet esker.. I tillegg er posene vekke og pillene ligger i brett.. Litt mer tungvint spør du meg:P (underlig hvor mye man som gravid skal henge seg opp i...)

Annonse

Jeg blir kvalm selv om jeg tar de på kvelden. heheh.. Så da er spørsmålet om jeg vil legge meg kvalm, eller starte dagen kvalm.

Takk for tips om å spise før/etter. I dag tok jeg de sammen med lunsjen, og da ble jeg ikke like kvalm (bank i bordet!!). Det er ikke Omega3 pillene jeg blir kvalm av, så det hender jeg bare tar de og venter med de andre til det "passer å være kvalm".

Jeg kjøpte disse i januar (etter jeg fant ut jeg var gravid), og hos oss har de fremdeles disse "dagsdose-posene".

Jeg fikk tips om å ta disse før leggetid men da hendte det jeg glemte det bort, så gikk over til å ta de før frokost...Har ikke opplevd så langt å bli kvalm av de, men har ikke tatt de i mer enn noen uker da :)

Et lite tips: Apotek1 har kampanje frem til 14februar og selger disse (i posevarianten) med 30% rabatt, så det er bare å løpe og hamstre :)

jeg byttet til noen andre tabletter jeg, siden jeg ikke orka de lifeline tablettene.. den mørke blåbærtabletten er vel den som inneholder folat, og det er jo en tyggetablett... den smaker heeelt dritt når man tygger den. og setter seg fast på tennene.. :S så nei, det orket jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...