Angeleyes00 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 ÅÅh. dette driver meg snart vanvid! Har sagt til meg selv hele denne periode, "IKKE let etter symptomer" og jeg har vært flink. Ikke merket noe spesielt før ett par dager før IKM. Da opplevde jeg en del ømhet i ryggen og stikking i magen, akkurat som menssmerter. Jeg hadde IKM på lørdag, men tanta kom ikke. Har selvfølgelig testet, både før, under og etter IKM, senest i dag. Negativ! Ikke antydning til strek en gang. Har testet både med strimler og CB. Det har nå gått 5 dager siden IKM og jeg har ikke sett snurten til tanta. Men menssmerter, DET har jeg! Er konstant øm i ryggen, har vondt i magen og det stikker i magen. Har også fått mange kviser, noe jeg fikk da jeg sluttet på pillen, men de siste ukene har det blitt enda værre. Jeg har nesten aldri hatt kviser, ikke en gang i tenårene. Jeg føler meg generelt uvel for tiden, og er urolig i magen og har lite matlyst. Logiken sier jo at jeg er gravid. Mange symptomer og ingen mens. Men testen sier jo at jeg ikke er det! Hva gjør jeg? Venter og ser? Jeg blir snart riv ruskende gal av dette....
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Høres ut som om eggløsningen din har vært forsinket denne syklusen... 5 dager over IKM bør en test vise positiv hvis du er gravid, men i sjeldne tilfeller kan man visstnok bruke enda lenger tid på å produsere nok hcg til at en test skal slå ut. Har opplevd lignende, men har da vist seg at min EL har vært forsinket. Vet du sikkert når du hadde EL? (Sikkert som i at du bruker EL-tester og temper da). Er nok ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se, selv om jeg vet så alt for godt hvor frustrerende det kan være i en slik situasjon
Angeleyes00 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde EL smerter rundt den 15. januar. Men gudene vet om det faktisk var da jeg hadde el eller ikke... Nei, vi får vente å se...
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Befinner meg i akkuratt samme situasjon som deg! Skulle hatt tanta for 6dager siden, men har ikke sett snurten til henne! Føler selv at jeg kan være gravid men har fått 2 negative tester ( som jeg var forberedt på). Alle symptomene som jeg hadde forrgie graviditet er der som vond mage, HISSIG/gråter! Oppblåst å tisser hele tiden. Men ja til pointet her, jeg visste vell 110% at testen kom til å bli negativ for jeg testet ikke positivt før nesten uke7 forrgie gang heller, så jeg må nok vente en uke jallefall før jeg tester på ny. Kanskje dette gjelder deg også? At du er en av oss som skiller ut lite Hcg hehe Lykke til! =)
ispinne Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg opplever også "graviditetssymptomer" etter å ha slutta på p-pillen! Det er dog bare en mnd siden jeg slutta, men ganske raskt etter, fikk jeg uren hud i ansiktet, stikking i magen, ømme brystvorter, helt sinnsyke humørsvingninger, veldig oppblåst mage, og til og med underlivssopp! Men uheldigvis er mange av slike symptomer helt like graviditetssymptomer, så jeg er også veldig frustrert. Tok en graviditetstest før jeg visste om dette, og ble selvfølgelig skuffet da den ble negativ:( Skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet.... Selv om det har gått en mnd nå, så har jeg heller ikke sett tegn til el (tykt slim/utflod). Så gudene vet hvor lang tid det skal ta før p-pillene drar seg til helsikke ut av kroppen min!!!
Angeleyes00 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2011 Sluttet på p-pillen i juli, så det er nok ikke derfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå