Gå til innhold

Noen studier på høgskolen som ikke koster penger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså kunne tenke meg å studere litt igjen, usikkert hva, men har ikke råd til å betale så mye for det.

Fortsetter under...

Skrevet

Er ikke de fleste studier på offentlige høyskoler gratis da? ...for bortsett fra semesteravgift...?

Skrevet

Studier på høyskole er jo gratis, men semesteravgift må alle betale, samt bøker og studiemateriell.

Evnt kan du jo høre med arbeidsgiver om de kan dekke deler av f.eks en videreutdanning.

Skrevet

Ingenting på høyskolen og universitetet koster mer enn lav semesteravgift. Tror den er på under 500 kr

Skrevet

Jeg betaler rett under 3000 i året i semesteravgift.

Skrevet

Semesteravgiften på høgskoler er på 660 kr, det står vel de fleste i:)

Annonse

Skrevet

Høyskole og universitet koster bare semesteravgiften. Jeg betaler 660 kr to ggr i året på HiO.

Skrevet

Hmm hvorfor betaler jeg 1350 kr per halvår da? Urettferdig..hehe

Skrevet

Det er forskjellig studieavgift på alle høgskoler. Høgskolen i Telemark tar rett over 800,- da kan vi printe for 300kr - jeg har til dags dato ikke klart å bruke den kvota ;) Også er det jo bøker og materiell da - men det kan du jo kjøpe brukt :)

Skrevet

Jeg studerer på en offentlig høyskole, og betaler litt over 600kr i semesteret, det er da ikke så dyrt?

Dyrt om du skal studere på en privat skole der du må betale skolepenger, men du finner helt sikkert noe som passer for deg ved en offentlig høyskole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...