Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Noen som har noen anbefalinger om steder som utfører modnings akupunktur i Fredrikstad/Moss regionen ?
Lille røde traktor Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Det er en akupunktør/jordmor i Gamlebyen. Du finner info om henne på akupunkturklinikk1.com. Det er mitt tredje svangerskap jeg går til henne nå. Hun er en herlig dame!!
Anonym 2011 Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan anbefale Ellinor Johannessen på Øst Vest Klinikken i Moss (på Jeløya). Se www.ostvestklinikken.no evt. ring 970 40 583. Jeg har gått til henne ifm. andre "svangerskapsplager" og skal tilbake når termin nærmer seg ift. modningsakupunktur selv.
Knerten's mamma <3 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Kamboklinikken! Skal begynne der på mandag i håp om litt smertelindring mtb bekkenløsning. Men skal ta modningsakupunktur der også når den tid kommer http://www.mamut.net/kamboklinikken/subdet25.htm
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Tusen Takk for alle svar.. har undersøkt litt rundt og funnet ut at hun i fredrikstad er billigst og mange anbefaler henne.. så da blir det nåler i meg for å få ut lillegutt til termin starter 21.februar.. temmelig spent
sahrah Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Ja gå til henne i gamlebyen (fredrikstad), hun går jeg til, fantastisk person )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå